joi, 17 martie 2011

Hai noroc!

Continuăm serialul "Ce vrăji am mai făcut în budă" de unde am rămas, adică de aiciaici, aici (18+, NSFW), aici şi de aici.

Ies de la pişoar şi mă spăl regulamentar pe mâini.
Ca de obicei, până seara se termină prosoapele de hârtie, dar pe mine mai bine mă împuşti decât să folosesc dryer-ul.

Scutur mâinile distrat de două ori şi purced spre birou.
Piaza rea - pisica neagră, dau peste un coleg respectuos cu mâna întinsă:

- Hai noroc!
- Scuze, zic, sunt ud pe mâini.
- Nu-i nimic, răspunde politicosul, mai bine o mână udă decât o mână picurată!

Good thinking, îmi zic, dar eşti sigur că am folosit săpunul?

Sursa: Daniel, prietenul lui Edi.

7 comentarii:

  1. CCM ( mai nou CCR )17 martie 2011 la 15:43

    Cind e ultimul episod la serial?
    Il astept cu nerabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. CCM ( mai nou CCR )17 martie 2011 la 15:45

    Sunt mai multe serii?

    RăspundețiȘtergere
  3. @CCM: deocamdata are un succes nebun, sa fiu prost sa ma gandesc la ultimul episod.
    Cat mai multe serii, mai mult e mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uff...Bine ca n-ai mai avut vreo dilema din aia scabroasa si scarboasa!M-am linistit!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: mai am din alea, dar le pastrez pentru episoadele urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. ...ceva gen: to be continued...urasc cand apare asta! Nu ne mai tine in suspans, cum se termina sezonul???

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alice: in ultimul episod mor toti... In afara de mine, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere