luni, 30 mai 2011

Vorbe din popor (6)

Eu zic să ţinem vie flacăra serialului, ar fi păcat să se piardă asemenea bijuterii.

Gabi Lunca - Da, mama, cu biciu-n mine
   
Sau luaţi de aici.

Regretatul Florian Pittiş, în perioada când lingăii analfabeţi mâncau o pâine bună din a-l înjura pe proaspăt defunctul Păunescu (citat aproximativ):
- La câte pahare de vodcă am băut eu cu omul ăsta, nu m-aş putea supăra pe el niciodată.

Copilul Minimax în tramvai, faţă-n faţă cu două babe evlavioase:
- Tati, tati, ce este clădirea aceea?
- E o biserică...
- Tati, pe mine nu m-ai dus NICIODATĂ la biserică!

Ghicitoare de la ţară:
Iuş-iuş prin păiuş,
Cotcodac în copac.
(Coasa)

Din experienţa altora:
Femeile zic "nu" şi când o bagi, şi când o scoţi.
Ultima oară parcă o spun mai cu convingere...
 (Eu n-am de unde să ştiu, pe mine soţia nu m-a refuzat niciodată.)

Vameşul bucătar spre vameşul hoţpătar:
- Decât ni'ca, e bună şi Anica!

[Urmează conţinut explicit]




Din panoplia celebrului Cernohuz, personalitate marcantă a zilelor noastre:
- Dacă-i ceva, eu i-o trag sus!
S-a descoperit un nou tip de ceai anti-stres: ceai de pulíngură.
În semn de înaltă consideraţie, la despărţirea de prieteni:
- Vă pup pe pulă!

Vasea vs. blonda arătoasă cu ochelari:
- Hai să ne dăm jos ochelarii şi să ne futem ca chiorii!


11 comentarii:

  1. Apropos de tramvai, copii, biserici.
    Pe pod, in Alexandru, se vede, semeata, Biserica Sfantul Nectarie.
    Copilul: Uite un castel!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda: din cate imi amintesc, intamplarea cu Minimax-ul meu era legata de aceeasi biserica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, m-ai facut praf cu Gabi'n Lunca:))))

    O baba se odihnea pe o banca ın cimitir. O ıntreaba preotul:
    -Cati ani mamae?
    -87 maika!
    -Şi mai ai de gand sa te duci akasa?

    Te salut man, toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Treaba e buna, dar dureaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))))))))))))) Foarte tari! M-ai binedispus Gabi!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. In timp ce mami statea la rand la bancomat,copilul Minimax s-a refugiat de ploaie in supermarketul in care il cunostea toata lumea ca pe un cal breaz inca de cand era bebelus.Dupa ce-l recupereaza din magazin mama il intreaba:
    -Ai salutat cand ai intrat?
    -Nu!
    -De ce?
    -Pai nu am cumparat nimic!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristi: asta din cauza ca suntem un popor foarte viril.
    @Artistic Communism: la varsta babei, de-acum e timp pierdut.
    @CCM: nu cred ca e vreo surpriza pentru cineva, iar nu inteleg de la ce te-ai luat.
    @Alice: sper ca treci de fiecare data peste partea cu prostii... :)
    @Ela: trebuie sa explicam copilului ca nu primeste nici o reducere daca saluta la intrare. Sigur nu va ma saluta niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ghicitoarea aia de la tara :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ati spus povestea cu copilul Minimax si iapa care facea pisu?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Irina: eu nici acum n-am inteles-o.
    @Adina: a fost povestea cu iapa: http://gabirotaru2.blogspot.com/2011/04/vorbe-din-popor-4.html

    RăspundețiȘtergere