miercuri, 22 februarie 2012

Da' ci maşânî ş-o luat fina me' din Italia!

Idea
Nuuu, n-are voie Lăurica fina mea s-o conducă, pentru că fina mea n-aaare permis de conducere!

Partea bună e că are finul meu unul şi pe deasupra finul meu e un şofer excelent: în cinşpe ani de când şi-a luat permisul n-a primit nici un punct de penalizare! Daaa...

Bine, nici n-a condus vreo maşină de atunci, dar ce mai contează?



Partea proastă e că de-acum înainte finul meu o să vină cu maşina în vizită la naşul său şi o să se uite la băutură aşa cum se uită pisoiaşul la castronul cu lăptic, salivând...
Miauuu!

Pe această cale, aş dori să le dau un sfat finilor mei, ca un adevărat părinte spiritual ce le sunt: situaţia nu mai poate continua mult în halul ăsta, fina mea tre' să se apuce urgent de şcoala de şoferi!

***

Păcat că mulţi dintre voi n-o cunoaşteţi pe fina mea, fata asta e un adevărat spestacol când e fericită.
Şi acum e fericită o grămadă!

Aşa că a trimis ea un SMS tuturor rudelor sale: "avem idea".

Cumnatele ei s-au bucurat iniţial, crezând că fina mea e varză la gramatică, dar tot n-au rezistat şi au sunat înapoi curioase: "Ce idee? Ce idee?".
Suna telefonul ăla în draci, dom'le, şi fina mea le răspundea mândră: "Avem Fiat Idea!"

Acum stă cu finul meu în maşina parcată în curte şi ascultă muzică la CD Player-ul O-RI-GI-NAL!

Are o grămadă de butoane şi meniu în italiană!

***

Mai rămâne ca finul meu să înveţe din nou semnele de circulaţie şi să facă vreo câteva ore de conducere cu un instructor calificat (n.r. nenea J.) înainte să se încumete să iasă în trafic.

Momentan a cedat puţin motan (n.r. psihic - pisic - motan) şi nu prea reuşeşte să lege două vorbe, dar am încredere în el c-o scoate la capăt.

În încheiere, le urez finilor mei s-o conducă sănătoşi, fără incidente.
A, şi să nu uite s-o ude ca să le fie de bine...

P.S. Ce-ţi mai place ravacul, finule!
Bun îl ai, da' rar îl dai!

P.P.S. Dacă tot o să-mi iau iar m..e de la băieţii deştepţi de pe Pulimedia, să le transmit anticipat un mesaj din toată inima: SP!!!
***