joi, 24 martie 2011

Credeaţi că aţi scăpat, nu?

Ei bine, aţi vrea voi, dar, din păcate, serialul continuă!

Dacă tot sunt în budă cu banii şi nu se mai putea cu o singură pereche, mi-am luat blugi de bazar, făcuţi pe vapor.
Bineînţeles că a doua zi mi-a sărit un nasture la prohab.

Partea proastă e că încă-l mai am şi ar trebui să fac un efort să-l montez la loc.

Partea bună e că nu prea se observă şi acum petrec mai puţin timp la pişoar.

P.S. După această destăinuire intimă, sper să nu păţesc ca Mel Gibson în "What women want", crouch scene pe la min 2:01:



24 de comentarii:

  1. Sa stii ca eu mi-am luat niste blugi de firma si dupa 2 saptamani mi-am pierdut un nasture sau capsa, in fine. L-am schimbat usor, n-a fost deranj mare.

    O amica de-a mea si-a luat niste blugi mai misto ca ai mei, de firma mai mare :)) si a observat pe loc ca lipsea un nasture si a schimbat blugii.

    Deci trebuie sa fii atent cand cumperi ceva, indiferent daca e de firma sau nu.

    Mama lor de capitalisti, cu firmele lor cu tot! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum recent mi te-a laudat sotia ta,pun pariu ca nu mai bati capsa la loc.
    Asa rezolvi tu problemele de genul asta.

    Se strica clanta la baie,o scoti de tot.
    Scoate fiica-ta pragul de la usa,il pui sus pe dulap sa nu se loveasca copilul.
    Cade o piesa la masina,o leaga CCM cu sarma.
    Noroc de nevasta ca mai schmba cate un bec,mai repara cate o priza,mai muta mobila...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa tu capsa de la blugi, tu sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: nu mai poti avea incredere nici in blugii de firma? Mie daca mi se intampla asa ceva muream cu ei de gat.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: iar dai tot din casa. Ce sa fac, am mostenit talentul asta de la tata.
    Macar el a mai invatat cate ceva de-a lungul vietii, dar dura vreo juma de an sa se apuce de reparat prin casa.
    P.S. Te rog sa folosesti titulatura corecta: CCN (fost CCR, fost CCM), sa nu il suparam.
    Asta-i ca Prince, The symbol, isi schimba numele in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alice: deci fetele cer sa nu mai pun capsa la blugi...
    Kinky!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a fost frica sa-i zic CCN.Cine stie,daca-i pe bune si nu mai vorbeste nici cu mine vreo luna?!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: fara frica, daca asa isi spune singur...

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabi, capsa nu era prinsa bine. Defect de fabricatie. Eu de obicei nu verific decat fermoarul. Am inlocuit capsa cu un nasture obisnuit. Cureaua lata il acopera si gata. Pusca si cureaua lata...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cristi: ce barbat eram odata... Mi-am amintit de boc, s-a bulit si ziua asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha,ha,filmul l-am vazut de vreo 3 ori si l-as mai urmari o data.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ela: L-am vazut de curand pe HBO Comedy.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma-ti popit voi, dar de ma voi scula pe multi am sa popesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dap, cu capsa fara capsa...omul tot ala e!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Uneori e nasol sa fii cu capsa pusa...Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma gandesc si la capsa...Cat sa reziste?
    P.S. Mai lasa gratarele ca e post!
    A aparut leurda.
    P.P.S Lili + urzicile =...bors miraculos

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce e oameni buni, "v-a sarit capsa". Cine naiba mai stie care sunt blugii de firma si care nu? ca pe ei este o eticheta care reprezinta un brand mare, dar hainele tot in china sunt facute, nu cred ca e un criteriu de selectie

    RăspundețiȘtergere
  18. @CCN: vad ca ti s-a pus si tie capsa. Eu sunt obisnuit, dar mi-e mila de Ela. Bine ca mi-ai amintit de Lili cu urzicile, vine mintenas articolul.
    @Alice: dar parca ma simt mai sexy fara capsa.
    @costin: n-o fi criteriu de selectie, dar la pret e o diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Pentru mine solutia este mereu... acul de siguranta, daca nu merge, altii! Iar treaba cu hainele de firma este cunoscuta, am patit-o si eu... fara nasturi, gata descusute... si mai scoteam si o carca de bani din buzunar.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Irina: in general, barbatii se feresc sa foloseasca ace de siguranta in zona respectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Bun, acum n-ai specificat cam cat de jos este :)) Eu m-am gandit ca poate fi primul de sus :P
    In cazul acesta... altii :))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Irina: nu stiu cum sa formulez ca sa nu fiu indecent...
    Al nostru are tendinta sa se miste de capul lui, cam peste tot si fara sa avem prea mult control asupra lui.

    RăspundețiȘtergere
  23. E bine daca te simti asa..poate ar trebui sa renunti de tot la capse si sa treci pe fermoar!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Alice: as renunta bucuros la amandoua. S-au inventat oare prohaburi cu comanda vocala?

    RăspundețiȘtergere