luni, 28 martie 2011

Earth Hour

Cine-a avut norocul să treacă prin faţa casei mele de Ora Pământului, a putut observa că toate luminile din casă erau stinse regulamentar.

Habar n-am avut de eveniment, dar oricum nu eram acasă şi consumam din energia electrică a lu' sor-mea când mă uitam la meciul Bosnia - Romania.

Sper că nu v-a deranjat că lumina de afară era aprinsă.
Aveţi idee câtă motorină, hârtie şi bani se consumau dacă intram cu maşina în gard la întoarcere?

Au mai scris despre asta: Anda Elena, Florin Morosan, Carmen, Irina Comba.

21 de comentarii:

  1. Chestia asta cu Ora Pamantului la noi e discutabila. De cate ori am vazut iluminatul public sa functioneze la ora 12 ziua... sa fie ei sanatosi cu ora lor cu tot! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: eu nu pot decat sa ma bucur ca anul asta am respectat-o...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut aprins doar un singur bec... nu m-am conformat chiar într-u totul.
    Dar pc-ul, tv-ul şi ce alte echipamente mai am prin casă au fost scoase din priză.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florin: ha, ti-e frica de intuneric :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, esti un adevarat ecologist.Nici usturoi n-ai mancat,nici gura nu-ti pute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai putea sa construiesti pe Lupusor o hidrocentrala.
    Energie eco. Becuri ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru link! :)
    La anul ai sa particip constient, cu siguranta, nu-i asa? :D
    PS: si ce-a facut România?

    RăspundețiȘtergere
  8. CCM(actual CC...)28 martie 2011 la 22:30

    Pe 1 aprilie se sarbatoreste Ziua Apei din Beciuri.
    Toti membrii Clubului 'Beciul Meu E Plin De Apa' sunt asteptati la Restaurantul Bolta Rece din Iasi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ma gândeam ca românu...dar când dorm, nu fac economie de energie? Singurele consumatoare rămân frigiderul și boilerul...deci...la mine ora Pământului e zilnic vreu 6-7 ore!

    RăspundețiȘtergere
  10. ora pamantului ar putea fi la noi mai degraba un program de inlocuire a vechilor frigidere si masini de spalat cu altele noi care consuma mai putin.....

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ela: incercam si eu sa mai castig niste puncte bonus nemeritate prin blogosfera.
    @ECO: nu e rea ideea, lacul de acumulare pot sa-l fac in beci. Ce dobitoc am fost sa scot cele 15 galeti de apa de acolo.
    @Carmen: n-ai pentru ce, mai ales ca nu apare pe ZeList. La anul ma inchid singur in casa pe intuneric. Nu mai stiu exact ce-a facut Romania, la 2-1 pentru Bosnia am dat cu capul de perete si am lesinat.
    @CCM: faci reclama la alte restaurante decat Casa Rotaru din Valea Lupului? Rusine sa-ti fie, CCM.
    @Alice: spre deosebire de tine, eu dorm cu lumina aprinsa. N-am cu ce ma lauda.
    @Mihai: un fel de program Rabla pentru frigidere? Nu-i rea ideea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Blogger Nambar Oan29 martie 2011 la 10:43

    A fost earth hour?lasa-ma sa ghicesc a fost si in timpul meciului?Super!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Blogger no. 1: vad ca si tu ai aflat prea tarziu. Sigur nu te mai uitai la meci daca stiai.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu te cred ca dormi cu lumina aprinsa!Ma minti!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu i-am tinut pe Flavius si Roxana o ora pe intuneric.Totusi mama nu a vrut sa inchida tv-ul ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Alice: e din cauza celor doua femei din casa, eu as dormi fericit pe intuneric.
    @Adina: o inteleg pe mama ca o doare la basca de ora lu' pamantu', dar cred ca cei doi nu au stat ei pe intuneric total dezinteresati.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am priceput! Mai ai de suportat cativa ani asa....

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alice: din pacate, numai divortul ma scapa de chin.

    RăspundețiȘtergere
  19. Stiu cat de naspa o sa sune da`: mi- placut mult finalu`. E epic!
    Nu, nu in sensu` de ma bucur ca s-a terminat postarea, ci mai degraba: "gura pacatosului adevar graieste". Par example la mine in urbe e Earth Hour odata la doua saptamani, cand primaria stinge iluminatu` public lasand orasu` in bezna timp de cateva seri la rand. Totusi economia de pe curent banuiesc ca merge catre politie si spital care se confrunta cu un numar sporit de muscaturi de caini, cazut in gropi si rupt de picioare, maini, masini, etc.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Simon: bine-ai venit pe ulita noastra.
    Deci, sa inteleg ca locuiesti in Iasi sau aveti si voi un primar la fel de tampit?

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu locuiesc in Iasi in schimb "avem de-a face cu acelasi fel de dobitoace" care ocupa functii publice >:)

    RăspundețiȘtergere