joi, 17 martie 2011

Copii perfecţi



Mulţumesc, Edi!

14 comentarii:

  1. Chiar ca-s perfecti!!!Frumosi si talentati.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: au chinezii de unde selectiona pe aia perfecti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place coregrafia:)

    RăspundețiȘtergere
  4. vai......sunt prea frumosi! dar si copilasii mei de la scoala sunt dulci! trebuie sa fac si eu cu ei o coregrafie frumoasa sa iti arat!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice: si copiii nostri sunt perfecti. Abia astept.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: si cea din mijloc se vede ca e vedeta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa ce m-a pus Robert sa urmaresc clipul de 2 ori,timp in care a vorbit nonstop(de ex. ca daca ar fi impresarul lor ar cam da-o in bara,ca nu stie sa cante),mi-am adus aminte cum mi-ai vandut tu chitara pe un MC rapciugos, pe care nu l-ai purtat niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  8. @sor'mea: vreau sa te laud ca si tu ai copii perfecti, chiar daca nu au chitara.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mi-am amintit de MC imediat ce am vazut chitarile :)) Dar n-am spus nimic:p

    RăspundețiȘtergere
  10. @Adina: pai cum sa ratezi o asemenea sansa? Mai ai timp sa spui tot din casa, nu-ti fa griji.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adina a fost intotdeauna o finuta,spre deosebire de mine.Daca stau si ma gandesc nu stiu cu cine seamana!

    RăspundețiȘtergere
  12. @sor'mea: la chip seamana cu Verginia, la suflet cu Alexandru.
    D-zeu sa-i odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Gabi:Parca spuneai ca sunt o combinatie intre Vergina si mama.Acum te-ai razgandit?
    Ai uitat sa povestesti conversatia cu mama despre bestjobs!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Adina: mi-am mai cizelat opiniile intre timp. Nu mai apare mama, s-a suspendat episodul.

    RăspundețiȘtergere