miercuri, 16 martie 2011

Vulpiţa cea şireată revine



Mulţumesc, Edi!

12 comentarii:

  1. suuuupeeeeeeer!! Imagineaza-ti ca eu am un pisoi, de fapt nu mai e chiar pisoi mic, are un an, care cand se zbarleste la mine are coada la fel de stufoasa ca si vulpita din videoclip!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alice: sa-ti traiasca pisoiasul.
    Iti dai seama ca nu mai puteam zice asta daca aveai pisica?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ma uit la vulpea asta imi aduc aminte de veverita din Ice Age si ma pufneste rasul!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rares: eu am ras fara sa fac legatura cu Ice Age.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha!Acolo ai ingropat tu cocosul si cele 3 gaini primite de la CCR(fost CCM)cu promisiunea ferma ca ai sa ai grija de ei ca de ochii din cap!Ai grija, Chelu abia asteapta sa-ti trimita pe cap Politia animalelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: Chelu mai bine ar trimite Politia animalelor la vecinu Vasile care l-a ingropat pe Victoras calutul sub gardul meu.
    Am promisiunea ferma de la CCR ca-mi aduce alte gaini anul asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci trebuie sa ma pun bine cu tine,poate capata si Dragos ceva oua proaspete "de taran".

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: ce vina are Dragos ca ma superi tu? Ii dau oricum oua proaspate.
    Anul asta mergem pe produse bio/eco, ne-am desteptat si noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabi, am un pisoias de gen feminin, din aceleasi ratiuni am folosit si eu acest termen!:d

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alice: eu ma opresc aici, altfel mi-o iau ori de la tine, ori de la nevasta-mea.

    RăspundețiȘtergere