vineri, 5 august 2011

Între bărbaţi, la o şuetă

În semn de înalt respect faţă de ultimii trei aplaudaci rămaşi, continuăm cu un nou episod din mult aşteptatul serial, "Fac de unul singur, dar povestesc la toată lumea".

Pentru eventualele sugestii şi reclamaţii daţi cu subsemnatul în pagina de comentarii.

***

Eram la o petrecere în aer liber şi mă nimerisem lângă ei.
Erau adunaţi într-un colţ pe terasă, fiecare cu câte un pahar de băutură în mână, grijuliu umplute de şeful turnător.

- Dom'le - începu şeful - eu am trei bude în casă. Una e a fetelor, una-i a noastră şi a treia e la parter. Toate-s mari, au cadă şi duş. Nu m-am lăsat şi am mai făcut patru afară! Să fie, dom'le! Muncesc în curte şi mă ia pişatul - merg la aia din spate. Stau în faţa casei la soare - merg la aia din dreapta. Mă taie la burtă şi sunt fetele pe-acasă - merg la aia din fundul curţii. Am oaspeţi şi îi apucă pe toţi odată - este loc, au unde să meargă. Eu zic că aşa e normal...

***

- Da, e bine aşa - confirmă colegul din dreapta. Când ne-am mutat la casă, noi aveam doar buda din curte. Nici după ce-am pus băile la punct n-am scos-o. O folosesc şi acum... E curată, poţi să lingi mac pe ea, îmi duc şi nepotul acolo fără să-mi fac probleme.
- Cu copii mici e întradevăr o problemă, dom'le, trebuie să fii foarte atent - se băgă şi tinerelul în seamă.

***

Un moment penibil de pauză cu priviri încruntate spre burlac şi bunicul îşi reluă ideea:
- Eu sunt foarte atent la baie. Dom'le, mă credeţi sau nu, fac pişu aşezat pe tron. Ca femeile! Din picioare stropeşti peste tot, n-aş putea să fac aşa ceva familiei mele. Vă jur că ridic şi capacul de pe veceu când mă aşez, poţi să ştii ce microbi dai la alţii?

- Şi eu tot la fel mă piş - îi scăpă tinerelului.
- Să ridici şi capacul de-acuma! - i-o tăie din scurt şeful cu patru bude în curte.

***

- Să vă mai spun ceva - continuă atentul. Dom'le, după treaba mare tot timpul mă spăl, am o sticlă de apă lângă veceu, special pentru asta.
- Corect - inteveni altul - am făcut eu armata cu unul din Siria şi am învăţat de la el...

- Nu vă daţi seama cât de mult contează, cât de bine te simţi după aia! Degeaba foloseşti hârtie igienică dacă nu dai şi cu apă. Şi să vă mai spun un secret - şopti el şi tot grupul se aplecă deasupra lui - dom'le, dacă tragi un vânt în timp ce te pişi, dă, dom'le, şi cu puţină apă după aia!

*** 

S-a rupt legătura exact când devenise mai interesant.
Vorbeau foarte încet, mă mai deranjau alţii cu conversaţia, cert este că mai mult de atât nu vă pot relata.

C-or fi avut dreptate, că n-or fi avut, rămâne să vă las pe voi să vă daţi cu părerea...

12 comentarii:

  1. Salut !
    Foloseşti tot timpul un termen care lasă loc interpretărilor . Eu voi da o explicaţie termenului apoi dacă eu greşesc te rog să rectifici . Deci :
    Aplaudacul îl înţeleg că o fiinţă psihică asexuată, emanată de către un om dar, cel mai adesea, de către o colectivitate, el fiind format din gândurile, dorinţele, intenţiile şi credinţele tuturor membrilor care interacţionează în acelaşi scop .
    Aplaudacii au tendinţa să se adune în turmă. Cu cât turma de aplaudaci este mai mare, cu atât faima aplaudatului este mai răspândită. În timpul aplauzelor, aplaudatul se înclină şi zâmbeşte fals condescendent iar aplaudacii se uită unul către celălalt şi, aplaudând de zor, îşi zâmbesc complice. Cu cât îşi zâmbesc mai tare, cu atât aplauzele devin mai frenetice. Acest fenomen se numeşte solidaritate aplaudaca .
    Deci te întreb aplaudacul este de fapt un idiot ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca acei 3 barbati aveau cam multa grija cu W.C.-ul, cel putin ala batran:"Vă jur că ridic şi capacul de pe veceu când mă aşez, poţi să ştii ce microbi dai la alţii". Astea sunt preocupari specifice femeilor:))
    P.S.Pe Discovery a zis ca cel mai curat loc din buda este colacul de la W.C.
    P.S.2 Mai cauta si tu alte subiecte, ca de number one si number two m-am cam plictisit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta-i scorneala de a ta!
    Eu n-am auzit barbatii sa discute intre ei decat de femei,masini,sport, pescuit si bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. @SoriN: totul e foarte simplu. Aplaudacul e ala care ma citeste si are atat de mult tupeu incat sa mai si comenteze. Nu conteaza daca i-a placut articolul, nu conteaza daca ma felicita sau ma injura. Si sa stii, comentatorii mei sunt mult mai destepti decat ai altora. Parerea mea!
    @Adina: tocmai datorita ciudateniei mi-a ramas in minte. Misto faza cu colacul. Ce pot sa fac, subiectul serialului e number one si number two.
    @Ela: pun eu multe prostii pe blog, dar jur ca faza asta e adevarata.

    RăspundețiȘtergere
  5. AM AVUT DREPTATE!
    Au mai rămas doar trei aplaudaci...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ti-a placut faza cu colacul, iti mai vand un pont: cel mai plin de bacterii e buretele de spalat vase.Mare grija cu el!:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adina: or fi bacterii din alea bune pe buretele de spalat vase. Eu ma spal in fiecare dimineata pe dinti cu el si n-am patit nimic pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, am invitatii pt. Google Plus. Linkul e la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam mare concediul de la blog!Si neanuntat!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Adina: Macar de data asta nu mai moderez comentariile :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai naibii italienii aia cu bideurile lor !
    Si daca tot ai adus vorba ... scrii al naibii de bine Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Vali: ca bine zici, bideurile astea sunt mana cereasca. Singura problema e atunci cand nu esti atent si dai cu apa fierbinte. Been there, done that!
    Multam, da' cand am adus eu vorba de asa ceva?

    RăspundețiȘtergere