luni, 20 iunie 2011

Dăruieşti şi câştigi!

Din vasta mea experienţă de viaţă, am ajuns să înţeleg că expresia din titlu nu e doar o vorbă goală.
Dăruind ceva cuiva cu toată dragostea, ţi se întoarce înapoi înzecit.

Reversul medaliei, pe de altă parte, e şi mai adevărat.
Îndrăzneşte să faci rău conştient altcuiva şi te asigur eu că ţi se întoarce înapoi înmiit.

M-am cam îndepărtat deja de subiect, să revenim...

***

Uite, de exemplu, în uichend, soţia mea, generoasă cum o ştiţi, mi-a dat.

În schimb, eu am făcut piaţa, am preparat borşul, am spălat budele cu periuţa, mi-am dus soţia pe terasă la cico, apoi la OMV pentru un sandviş, apoi la Class în Tudor pentru o şaormă, ajuns acasă pe la doişpe noaptea am continuat prin a da de mâncare la câine, am plantat câteva răsaduri de roşii în locurile atacate de coropişniţă, am stropit copacii din grădină împotriva bolilor şi dăunătorilor şi, în final, surpriză! - am făcut duş.

Poate unii dintre voi veţi trage concluzia că oricum le-aş fi făcut pe toate chiar dacă nu primeam nimic.
O fi adevărat, nu ştiu, dar vă asigur eu că nu le făceam cu zâmbetul pe buze.

Credeţi că nevastă-mea ar mai fi fost mulţumită dacă mă vedea toată ziua bosumflat?
Nea, cu siguranţă că nu...

***

Ei, şi acum am ajuns la subiectul principal al articolului!
Cum probabil ştiţi deja, nu se întrezăreşte nici o speranţă ca familia să-mi aloce buget de domeniu propriu, .ro, şi anume cei 200 de lei amărâţi care stau între mine şi fericire.

Aşa că sunt nevoit să apelez la mila poporului.

Care are, care n-are - dar e generos din fire - poate dona în contul RO31RNCB031808147038**** orice sumă, indiferent cât de mică, pentru propăşirea blogului de furăciuni.

În schimb, eu vă fac trei promisiuni solemne, cu mâna pe inimă:
  • Indiferent de suma donată, veţi fi puşi la loc de cinste pe blog, ca ctitorii în biserică.
  • Pe domeniu propriu, nu mai bag articole cu P, cu U, cu L şi cu A.
  • Banii se vor cheltui în scopul iniţial, numai eventualul surplus se va duce pe băutură.

Acuma, nici să nu vă simţiţi obligaţi să donaţi, Doamne fereşte! - avem o viaţă întreagă să strângem banii ăştia.

Cu mii de mulţumiri anticipate,
Gabi Rotaru

Update: Gata, colecta a luat sfârşit!

P.S. Vor fi unii care vor cârcoti că sunt probleme mult mai grave în lume, cum ar fi încălzirea globală, copiii străzii, câinii din padoc, foamea din Africa şi aşa mai departe.
Eu sunt de acord, dar ştiţi ce? - vă asigur că aceşti cârcotaşi n-au donat nimic niciodată, în toată viaţa lor.


19 comentarii:

  1. :)))) hai că m-ai distrat de luni dimineaţa!!

    Dle Gabi Rotaru, prima cărămidă o primeşti de la mine; să-ţi înflorească domeniul ca un măr, ca un păr... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dana: sa-ti dea Dumnezeu sanatate, fericire si multi copii! Vorba aia:
    Radem, glumim,
    Ne distram, platim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am obsertvat cu totii ieri ca erai un barbat fericit si indestulat! Nici macar urletele fiica-tii nu te-au indispus!
    Oricum, noi cu totii ne intrebam ce-ti face sotia de esti atat de harnic,cateodata.O rugam pe aceasta cale sa-ti faca mai des,ca nu ne placi cad esti turbat ca un leu in cusca.
    Cu privire la donatie,promit sa particip activ daca respecti punctul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca surplusul se duce pe o bauta organizata cu cei care au donat, ma mai gandesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu privire la donatie,promit sa particip activ daca respecti punctul al TREILEA.
    P.S. Ma rog sa ai surplus.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: nu dau mai multe detalii din casa, va ajunge nesatuilor. Pana vad ca participi cu ceva, promit sa exagerez cat de mult pot la punctul 2.
    @Irina: hai cu surplusul atunci!
    @CCM: doar rugaciunile tale nu ajung ca esti cam pacatos, poate-i convingem si pe altii sa ni se alature in post si rugaciune!

    RăspundețiȘtergere
  7. S-au imputinat brusc comentariile :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anda: or fi cel putin trei motive, dar te rog eu sa mai adaugi si de la tine ca mi-au lipsit criticile tale in ultima vreme :)

    1. Am devenit blogger antisocial si nu mai trec pe la vecinii de blogosfera.
    R: Situatia se va rectifica in curand.

    2. In ultima vreme am bagat prea multe postari cu P, cu U, cu L si cu A.
    R. Nu ma las pana nu trec pe domeniu propriu, asta e!

    3. Cand ajungi sa cersesti bani prin blogosfera, te cam faci de cacao.
    R. Eu ma chinui de la prima postare sa ma fac de cacao, nu am inteles de la ce s-a socat lumea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu pot sa cred!!!Dana chiar a donat?!Numarul contului e real?!
    Spune-mi,te rog,ca nu-i adevarat!Sunt sora ta si mi-e rusine!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: si mie mi-e rusine, mai ales ca ma refeream la sume sub 10 RON...
    Cum sa nu fie real?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gabi: Nu sunt de acord cu niciunul dintre motivele invocate de tine :)
    Cand am spus ca s-au imputinat comentariile, ma refeream strict la aceasta postare. In rest, daca tu crezi ca o duci rau, sa faci o vizita pe la mine sa vezi ce sufla vantul in comentarii :))
    Ai avut o idee faina si indrazneata - dar lumea nu-ti mai scrie ca sa-ti spuna: 'stii, nici eu n-am bani in perioada asta'... :) Si, atunci, trece pe 'mute' :) Eu am rupt tacerea - deocamdata, doar ca sa sparg gheata :)
    Si eu visez sa trec pe domeniu propriu, dar sunt mereu alte si alte si alte prioritati. Bafta!

    Aaa - si nu te-am criticat chiar mereu! :P :))

    RăspundețiȘtergere
  12. paypal merge oaresicumva? ai idee (pentru anonimitate, daca exista asta)?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anda: cel putin te poti baza pe mine ca nu pierd vreo postare de-a ta. Daca e vorba de asa, bagam surplusul pentru noua campanie de propasire a blogului tau!
    @Anonim: nu, nu, nu, donam cat de putin din ce avem, dar sa stie toata lumea, Bogdane!

    RăspundețiȘtergere
  14. Donez si eu 1 leu daca pui si tu la sfarsit 1 leu pentru a rotunji suma :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Adina: tre sa pun si eu ceva la urma, e putin mai mult de 200 RON. Sa stii ca poti dona pana la 10 lei, te asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru cumnatul meu as vrea sa ii fac un cadou:

    - O campanie adwords in valoare de 90$
    - Suma de 10 lei pentru domeniu' .ro
    - Un SEO pentru noul lui blog

    PS: As dona mai mult dar am vazut limita maxima..

    Contacteaza-ma GABI.

    Totul vine la pachet, nu primesti una fara alta

    RăspundețiȘtergere
  17. Offtopic: pentru tine o să-mi fac blogroll. Mă simt ca o fițoasă de .ro. Tu mă ai aici și eu te am doar la bookmark.
    Când trec pe plus la contul bancar, trimit acolo de-o busuioacă, să știi.
    Trebuia să fac și eu ca tine, că două săptămâni tot meniul e format din cartofi și ceapă.
    Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Bidibum: sunt foarte interesat de punctul numarul doi. Daca mai vine ceva la pachet, ce pot sa fac? Asta e...

    @securista: sa iti dau un sfat complet dezinteresat, din inima. Eu stiu ca blogul tau e bun, chiar foarte bun. Si tu stii asta, dar suntem doar noi doi. Nu e bine sa te descurajezi de pe acum, trebuie sa depui toate eforturile sa-ti maresti blogroll-ul chiar daca ti se pare ca blogosfera nu te apreciaza asa cum ai merita. E primul pas spre recunoastere si e obligatoriu. Iti urez succes!
    Multumesc de promisiune, te rog doar sa nu treci din nou pe cartofi din cauza mea :)
    O zi buna, multam de Twitter follow...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Gabi, mulțam de apreciere. Într-adevăr, am renunțat la blogroll pentru că-i găsesc pe toți în zetop sau pe trafic.ro și nu prea fac lucruile ca la carte, de fel :)
    O să mă forțez la un moment dat, să văd ce iese.

    RăspundețiȘtergere