marți, 1 februarie 2011

Ghéiş

Ies din budă şi mă spăl relaxat pe mâini.
Din cealaltă budă iese un coleg cu care nu am vorbit niciodată:
- Salut.
Nu e nevoie să mă saluţi, dragul meu, e deja ora 14!
Hai să ne prefacem că ne-am salutat deja azi.

Trag apa la budă şi ies grăbit, cât pe ce să dau peste un coleg cu care mai vorbesc din când în când:
- Neaţa.
Ştiu că e ora 10, dar puteam trece peste politeţuri.

Stau concentrat la pişoar şi mă chinui să termin cât mai repede, fără să mă stropesc.
Intră un coleg cu care mă înţeleg foarte bine:
- Salut Gabi, ce faci?
- Bine, mulţumesc. Mă scuzi că nu pot da mâna cu tine acum, sunt puţin ocupat.
Vorba unui aplaudac, acum dau mâna cu cel mai bun prieten al meu.

Cât de gheu poţi să fii?




Ştiu că iutubul e cam vechi, dar vă asigur că aplaudacii mei nu l-au văzut încă.

9 comentarii:

  1. Daca eram barbat, nu ma duceam niciodata la pisoar :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta-i culmea relaxarii si impudorii!Am ras cu lacrimi.Ca si Adina,nici eu nu pricep cum va puteti etala in asa fel organul in public.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor,nu stiti ce pierdeti!Incercati!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi,pune un afis pe usa budei"NU SE SALUTA".
    Acolo dai mana cu cel mai bun prieten al tau.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: eu incerc sa evit pisoarul cat pot de mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. @CCB: nu mai e nevoie. Dupa articolul asta nu ma mai saluta nimeni prin firma.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ela & CCB: Si fetele pot face pipi din picioare:
    http://www.youtube.com/watch?v=RfL8-AgWBf0

    RăspundețiȘtergere
  8. Si fetele? Ai dreptate!De exemplu,la noi in Moldova,babele bete.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: sau tiganca in Gara de Nord din Bucuresti (am vazut-o eu).

    RăspundețiȘtergere