vineri, 4 februarie 2011

Dilema lui Pavlov

M-am gândit mult dacă să postez chestia asta sau nu.

Mi-am întrebat soţia, mi-am întrebat colegii şi tot nu m-am lămurit.
Lumea zice că devin scârbos (colegii) şi puţin libidinos (soţia), dar, na, e blogul meu.
Asta e, trebuie să mi-o scot din cap.

Deci, bine ar fi să nu citiţi tot articolul.

[Urmează conţinut explicit]
... şi scârbos.













Esti sigur că vrei să continui?










Cât de sigur?









Chiar dacă te-ar afecta pe toată viaţa?








OK...







De ce o scutur la pişoar din reflex, fără să mă gândesc, dar sunt foarte atent atunci când mă şterg la fund?
Fac ambele operaţiuni zilnic, pur şi simplu nu înţeleg.

Vă las această dilemă ca temă de reflecţie pentru weekend.

Pa, pa!

14 comentarii:

  1. Stii care e dilema cainelui?
    Spune merci ca nu esti in situatia lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa explic ce-a vrut sa spuna Azor...
    Cainele incovoiat cu capul intre picioarele din spate are urmatoarea dilema: eu iau sau dau?

    @Proprietarul original al lui Azor: Pun pariu ca daca ai putea face la fel ca Azorica, nu ti-ar mai fi trebuit insuratoare.
    Nici macar nu mai ieseai din casa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suspansul creat m-a facut sa citesc pana la capat.No comment.Ramai cu dilema.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: nu se poate, o opinie trebuie sa ai...

    RăspundețiȘtergere
  5. Crede-ma, de aseara ma chinui si nimic!!!Mi-a dat doar o stare de constipatie mentala si atat.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: deci o reactie tot ai avut. Iti inchipui cat de blocat am fost eu ca nu reuseam sa-mi scot ideea din cap.

    RăspundețiȘtergere
  7. Din cap?Aveam impresia ca a iesit de mai jos si cu ajutor(tranzactiv, dulcolact plus supozitor cu glicerina).

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: ai dreptate, ce pot sa spun e ca a fost o nastere grea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si spalatul pe dinti devine un reflex, la fel ca "scuturatul".

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce o scuturi?Atunci au treaba piticii pe creier!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim: asta e un argument care mareste si mai mult dilema mea...

    RăspundețiȘtergere
  12. @CCA: daca n-o scutur, ma patez pe chiloti.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Gabi: Am alta pentru tine: Care e primul lucru care il faci dupa ce termini pisu' (valabil la barbati.. sau cel putin nu ma pot pronunta pentru sexul frumos)? Raspunsul mai jos, fa scroll pentru a valida raspunsul.












































    Raspuns: Strangi din buci

    RăspundețiȘtergere
  14. @Eduard: buna faza, am postat-o pe Twitter.

    RăspundețiȘtergere