luni, 21 martie 2011

Verişorul Mariţei de-al doilea

Camané:



Mulţumesc Bogdanei!

26 de comentarii:

  1. Gabi, nu-i vazusem pe verii astia pana acum. Canta extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: in numele iubitorilor de FADO, multumim de aprecieri.
    Din pacate, caseta de cautare blogspot nu functioneaza la mine. Daca vrei mai multe, poti cauta pe Google:

    site:http://gabirotaru2.blogspot.com/ Maritei

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt. link. Poti folosi si Google Chrome. Merge mai rapid decat I Explorer sau Mozilla.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am referit la cautarea pe internet, in general.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: pentru blog, eu am ramas cu IE 6.00. Mi-e frica sa-l upgradez si Mozilla imi da niste erori la editorul blogspot.
    Sunt prea batran sa mai incerc Chrome-ul, prefer sa mai astept vreo 2 ani pana se stabilizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Blogul lasa-l asa. Dar daca vrei sa cauti ceva pe net, Chrome incarca foarte repede paginile.

    RăspundețiȘtergere
  7. CCN (CCM fost CCR)21 martie 2011 la 15:20

    A cantat cu Bregovici?

    RăspundețiȘtergere
  8. @CCN: am cautat pe net, inca nu au colaborat. Probabil ca portughezii nu dau mancare atat de buna ca Florin Salam.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu se potrivesc ei cu Salam. S-a potrivit Paula Seling acum vreo 2 ani. Scriau ziarele ca a primit vreo 10.000 de euro ca sa cante in spectacolul lui Salam.

    Deci, Salam ofera mancare buna. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. CCN (CCM fost CCR)21 martie 2011 la 15:45

    In afara de un pahar cu apa nu are nimic pe masa.
    Criza mare!

    RăspundețiȘtergere
  11. @CCN: esti sigur ca e apa? Poate e vodca sau rom...

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cristi: CCN se lega de faptul ca Bregovic s-a apucat de cantat cu Salam.
    Asta cu Paula Seling n-o stiam.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabi, Paula Seling a avut un recital intr-un spectacol de-al lui Salam, la Bucuresti. S-a potrivit ca nuca-n perete. Mai ales ca spectacolul a fost la Ateneul Roman!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Cristi: mai socant e sa ti-l inchipui pe Salam la Ateneul Roman. Ce-o sa ajunga tara asta?

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai aia au fost disperati dupa bani. I-au cerut probabil o chirie mare pt. sala, bani pe care Salam i-a platit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am gresit. Concertul a fost la Sala Palatului, in Bucuresti, nu la Ateneu.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristi: ha, la Sala Palatului poate sa cante si Vanghelie din punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pai Vanghelie nu prea se mai da in spectacol acum.

    Dar nu-i timpul trecut. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Simpatici!:)Nu ma înebunesc după genul ăsta, dar am scăpări din când în când!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamneeee,se mai intampla si minuni!!!Daca exista macar o singura fiinta careia ii place fado,posteaza si aceasta melodie,e tare frumoasa:http://www.youtube.com/watch?v=4hpc0cjBCIA

    RăspundețiȘtergere
  21. @Alice: ei, o sa ajungi la varsta mea si o sa ti se lipeasca si tie de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Bogdana: pai deja stim doua, tu si cu mine. Am notat si norocul trist, te mai astept cu sugestii.

    RăspundețiȘtergere
  23. Se pare ca Marita are neamuri multe si foarte talentate!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ela: la mine pe blog apar numai cei talentati. Daca ai sti cate rude netalentate are Marita...

    RăspundețiȘtergere
  25. OOOooo NU, Nu la vârsta ta:))) Glumesc, firește!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Alice: iti urez sa fii de-a pururi tanara la suflet, macar ca mine :)

    RăspundețiȘtergere