joi, 25 august 2011

Fragmente

A dat Dumnezeu de mi-am cumpărat şosete nou-nouţe.

Am 50 de perechi diferite de şosete din care cel puţin o şosetă e găurită.
Soţia mea, gospodină cum o ştiţi, are un singur defect: nu se pricepe la cusut.

Dar nu oricum, ci deloc - e antitalent! - nici să te chinui şi nu reuşeşti s-o dai în bară ca ea; are o fantezie deosebită în a buli cusătura, ar putea să deschidă o galerie de artă cu încercările ei - e un fel de Picasso al textilelor.
Eu ţin la ea şi nu îi reproşez niciodată acest mic defect, dar nici n-am de gând să pun mâna pe ac şi aţă.

De data asta n-am mai făcut greşelile din trecut, am cumpărat 7 perechi de şosete identice.

Se găureşte o şosetă? - o arunc relaxat!
Se mai găureşte una? - Ura, combin pe alea două rămase şi am o nouă pereche!

***

Azi am apărut la birou în noul meu tricou roz-bombon (săru' mâna de cadou, cumătră!).

La început colegii s-au bucurat crezând că au o colegă nouă.
Imediat ce le-a trecut dezamăgirea au şi început să râdă isteric, cu glume de doi lei (Rosy, Rosalindu, malewhore, curv roz, şamd).

S-a dat sfoară-n ţară de m-au vizitat într-o oră toţi colegii de la celelalte etaje...
Mai ceva ca la ziua mea.

Acum cică nu se pot concentra la monitor din cauza mea.
Aşa le trebuie!




Update: Iacă şi poza!
Mulţumesc, Adina T!


***

Ne relaxam pe iarbă la ţară după o noapte de petrecut la nuntă: Naşu' mare (eu), soacră-mea, finii, verişoarele finilor, cumnatele - toată gaşca.

Apare copila Minimax 2 că vrea ea pe scrânciob.
Mă dau deoparte politicos, nu e de glumit cu chestiile astea.

- Ai tras o băşină! - începu din senin.
- Eu?! Nu-i adevărat, te înşeli draga mea! - încercai să contracarez.
- Ba da, tu ai tras-o!

- Cristiana, cum îţi permiţi? - interveni ta'su prompt încercând să oprească valul de râsete. Cine te-a învăţat să vorbeşti aşa?
- Dar, tati, a tras-o exact în nasul meu!

După ce-au terminat toţi de râs cu lacrimi, am ajuns la concluzia că mirosul venea de la vaci sau de la porci.

Aşa e la ţară, eu sunt obişnuit.
Mă întreb acum când s-o obişnui copilul...

14 comentarii:

  1. Adevarul este ca nici eu nu prea ma pot concentra in momentul asta la monitor...
    O fi tot din cauza ta? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. N-au pus și taxă la intrare? Ca la zoo, așa?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Isis: am pus si poza, incerc sa te ajut.
    @Octo Cat: bine-ai venit pe ulita noastra! Sa stii ca mi-a trecut si mie prin cap, dar era prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă refer la OCTO CAT, firește. Încă un blog de-al meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt nouă pe aici. Sunt Iulia Kelt :) Omlette du Fromage, that iz.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia: ma prinsesem deja. Mult succes si cu noul blog, voi trece si eu cat de curand pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ptiu!... sa nu-ti fie de deochi! ;)
    Buna de pus la Panoul Fruntasilor poza asta. Think pink!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma dor ochii!Ai vrut sa inlocuiesti semaforul?;))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Isis: multam de stuchit deochiul. Deja ma ingrijorasem!
    @Adina: poza e NSFW (Not safe for work). Imi doream sa inlocuiesc farul din Alexandria.

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) I like pink! Iti sta bine, se vor obisnui si colegii tai cu tricoul roz cand ti se va obisnui si copilul cu viata la tara!:)Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alice: eu pariez pe colegii mei.
    @marul: bine-ai venit pe ulita noastra, mai poftim. Se pare ca furaciunea mi-a fost furata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti un geniu roz!Doamne, cum de nu mi-a trecut prin cap ideea cu sosetele identice? Cel batran e la fel de talentat ca tine la gaurit,iar eu nu am curaj sa pun mana pe ac si ata, asa ca le arunc.
    P.S. Cel batran mai are o singura curiozitate: cu chilotii rupti cum procedezi?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ela: ma uimesti, draga. Nici tu care lucrezi in domeniu nu pui mana pe ac si ata? Rusine!
    PS. Chilotii rupti nu ma deranjeaza, nu sunt la vedere. Ii port pana iese juniorul la plimbare.

    RăspundețiȘtergere