marți, 11 ianuarie 2011

Parole, parole

- Să-ţi mai spun ceva...
- Vorbe, vorbe, vorbe.
- Ascultă-mă...
- Vorbe, vorbe, vorbe.
- Te rog...
- Vorbe, vorbe, vorbe.
- Îţi jur...
- Vorbe, vorbe, vorbe, doar vorbe între noi.
[Versurile îmi amintesc de discuţiile cu soţia după ce o dau în bară]



Trăim în mileniul parolelor, să vă prezint lista de parole ce m-a adus la disperare:
  • Parolă de domeniu de la serviciu - 6 bucăţi ce se schimbă la 45 de zile ("Your password must be at least 5 characters, cannot repeat any of your previous 5 passwords") - mulţumesc Shoval!
  • Parolă de la aplicaţia de pontaj - de ce nu se poate folosi cea de domeniu, Costel?
  • User / parolă Yahoo Mail, Google Account
  • PIN pentru card-ul BCR
  • PIN pentru card-ul lui Mariţa
  • PIN pentru token-urile BCR şi Raiffeisen
  • User pentru 24 Banking BCR, User / parolă pentru Raiffeisen online
  • User / parolă pentru Apa Vital, EON, Romtelecom şi Porsche Leasing (de ăştia am scăpat între timp)
Din motive ce îmi scapă, nici o parolă nu seamănă cu alta.

Eu propun un nou produs Google, "Sign in using Google Account".
Un plug-in oferit de Google ce poate fi instalat pe site-ul companiei şi posibilitatea de a asocia contul de self-care cu Google Account-ul utilizatorului.
Ce părere aveţi?

Versuri de prin sat.

6 comentarii:

  1. eu nu am incredere in nimeni si nimic, o singura parola folosesc peste tot si e doar in mintea mea, nu am de gand sa le scriu pe undeva... oricum imi place chestia de la google sau facebook de pe alte siteuri, signin rapid fara sa iti ceara parola

    RăspundețiȘtergere
  2. @BogdanSDR: am de gand sa trimit un email la Google si sa cer drepturi de autor. Cam acelasi sistem e folosit si la PayPal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi zici si mie parola de la cardul tau de salariu?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. PayPal e un fel de google?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: din cate stiam eu, PayPal a fost cumparat de Google. Poate ma insel, totusi...

    RăspundețiȘtergere