duminică, 28 noiembrie 2010

Intotdeauna există un răspuns corect

Proaspăta mămică Helen Hunt pregăteşte micul dejun.
Paul Reiser îşi bea liniştit cafeaua la măsuţa din spatele ei.

- Arăt ca o mamă? se întoarce ea uşor preocupată.
- Da, răspunde el cu mintea aiurea...
Sprânceana ridicată a soţiei îl pune în gardă.
- Nu, încearcă el timid...
Faţa ei incruntată îi îngheaţă inima în loc.
- Nu ştiu, nu ştiu... Mă duc să văd ce face copilul.

[Scenă lipsă Mad about you - poate mă ajută cineva cu iutubul]

Variante răspuns corect:
1. Tu întotdeauna ai fost, rămâi şi vei fi cea mai frumoasă femeie din lume.
2. Uitându-mă la tine îmi amintesc de ziua când ne-am cunoscut dar când te văd cu copilul în braţe îmi dau seama ce am realizat în toţi aceşti ani.

Aştept şi alte sugestii...


7 comentarii:

  1. There's is no CORECT answer for a woman, anything is interpretable, can and will be used against you ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ea cauta cearta, nimeni si nimic nu o sa poata ocoli asta, nici chiar Dumnezeu...poate ca scapi de data asta cu o remarca de genul "Esti si vei ramane cea mai frumoasa femeie din lume"...dar spranceana ei ridicata iti va spune..."hai spune o prostie oricat de mica ca sa pot sa iti scot pe ochi toate prostiile pe care le faci"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Femeile se pierd in detalii, de aceea nu o sa ajunga niciodata sefi de stat:P Adina

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: As adauga ca din aceeasi cauza barbatii sunt bucatari mai buni. Femeia se gandeste la o mie de lucrui in timp ce face ciorba, barbatul se gandeste doar la sex.

    RăspundețiȘtergere
  5. @satefac: pun pariu ca esti necasatorit... si mai pun pariu ca nici n-o sa te ia nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm... n-ar fi mers si un .. "bine-nteles, draga mea, nu stiu daca as fi reusit atatea daca ramaneam singur fara tine" ..?

    RăspundețiȘtergere