luni, 28 februarie 2011

Cele mai bune lucruri în viaţă sunt gratis

După un an lung şi păgubos, venise vremea să fac baie.
Momentul fu ales extrem de prost, schimburile mele (chiloţi, tricou, pantaloni, şosete) erau blocate în camera unde dormea fiică-mea.

A urmat o consultare scurtă din priviri cu soţia disperată.
Până la urmă, mi-am luat inima în dinţi şi am purces spre cadă.

Ştiţi cum e de obicei după baie - te simţi mai uşor decât un fulg de nea.
De data asta, eram complet gol sub halatul de baie şi senzaţia de libertate se dublase.

Ce plăcere cand ăl micu' se întorcea pe cealaltă parte o dată cu mine!

Ce priviri admirative din partea soţiei când, inevitabil, faldurile halatului dezgoleau părţi intime!

Ce briză răcoroasă bătea între picioare când ieşeam pe terasă, la ţigară!

Şi totul fu gratis, timp de 3 ore până s-a trezit copilul!

Încercaţi şi voi, dragii mei...

P.S. Un sfat, totuşi, pentru plăcerea momentului...



Faceţi un pipilică înainte de baie, pentru că în ultima oră am cam strâns din sfincter - nu poţi să spurci aiurea bunătate de halat.

4 comentarii:

  1. Genial! Merg sa-mi cumpar halat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nu ti-a fost frica de reactii adverse?Vanataile la genunchi nu sunt tocmai de neglijat!Nu mai vorbesc de o eventuala raceala la prostata!Dl. doctor Novac abia te asteapta!!!
    Incerc sa demonstrez ca s-ar putea sa nu fie chiar gratis toate aceste placeri.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ela: asta e adevarat. Ai impresia ca e gratis la inceput, dar apoi platesti toata viata.
    Ca atunci cand te casatoresti!

    RăspundețiȘtergere