marți, 19 aprilie 2011

Închis - Concediu de odihnă: 20-26 Aprilie

Luăm o binemeritată pauză de la blogărit cu ocazia Sfintelor Sărbători de Paşte.

Chiar dacă nu vă interesează, să prezint planurile mele de concediu.

20-23 Aprilie: Activităţi gospodăreşti
- Bătut covorul până la sânge şi apoi alintat molcom cu BioCarpet.
- Stropit din belşug geamurile cu Floral Fiesta şi şters cu ziarul Libertatea, la care sunt abonat din clasa a patra.
- Rotit în sensul acelor de ceasornic periuţa zglobie peste Cilit Bang-ul din budă - n-am mai luat WC Peak.
- Hâit mobilă, măturat, spălat, aplicat insecticid furnici până în perete.
- Asistat soţie la manufacturarea a una bucată cozonac.
- Opţional, dacă nu mai avem altceva de mâncare, tăiat Azorică în locul tradiţionalului miel de Paşte.

24 Aprilie: Prima zi de Paşte
- Ora 00:30, înfruptat ca animalele din bucatele preparate de una bucată soţie.
- Ora 11:00, înfruptat cu alte cele, vă rog nu deranjaţi că a fost un post lung!
- Ora 18:00, masă în familie la mama... Săraca mamă!

25 Aprilie: A doua zi de Paşte, vizită în satul natal
- Plimbare romantică în caleaşca lui Lili.
- Rafting pe Jijia.
- Vizită la muzeul memorial Rusanda.
- Degustare borş de urzici făcut de Ileana, soţia lui Lili (cică face bine la potenţă).
- Mâncare traditională românească: lapte, lapte cu mămăligă, lapte cu tocmagi, chişleag, brânză, brânză cu smântână, caş...
- Bătaie în centrul satului cu Vasile Foca, aplaudac de seamă de-al meu.
- Proba de 100m garduri la pescuit, cu paznicii în urma noastră.
- Degustare de vinuri în ceas de seară la Restaurant Club Matei.
- Foc de tabără - organizator Fani, dăm iar foc la căpiţa de fân a lui tata lu' cel Bătrân.

26 Aprilie: A treia zi de Paşte
- Bairam la Octavia, în cinstea lui Victoraş şi a Bogdanei.
Sărbători fericite tuturor aplaudacilor mei şi nu numai lor!

23 de comentarii:

  1. În ordinea numerelor de pe tricou, îţi urez spor la treabă, poftă bună şi petrecere frumoasă! Paşte fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Paşte fericit, Gabi! Sa ne citim sanatosi dupa concediu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ce sa zic decat spor la treaba si "destrabalare" placuta :) Noi ne rezervam concediul pentru 1 mai muncitoresc :))

    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...deci 24 aprilie ,ora 11.Nici o problema,toti ne-am obisnuit sa va sunam dupa ora 12, mai sigur 13 atunci cand sunteti amandoi pe acasa!
    Spor la treaba si ne vedem de Paste.

    RăspundețiȘtergere
  5. PASTE FERICIT !LA TOATA CASA ROTARU!daca am fi fost acasa eram si noi inclusi in program?

    RăspundețiȘtergere
  6. Concediu placut, spor la bio-carpetit, cillit-banguit si Fiesta Frumoasa de sarbatori! Sanatate si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Paşte Fericit şi la cat mai multe topicuri amuzante dupa concediu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Încărcat calendar...Poate oprești ceva borș de urzici și pentru năpăstuiții din Sud.
    Cam devreme să invoc chestia cu Învierea, nu? Toate cele bune (Apropos, nu cred o iotă din cele incluse în lista de activități gospodărești...)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceee?! Moderezi comentariile? Tocmai tu? Să ştii că nu mai trec pe la tine, asta-i cenzură!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe cît pariu c-o să scrii ]n concediu?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu propun sa faci tu si curatenie si mancare, iar sotia sa stea cu copilul. Pentru mai multa armonie:) Ce spui?

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai impresionat! Esti constient ca dupa ce vei face toate treburile alea gospodaresti (promise!!!) nu iti vei mai simti spatele?

    Iti multumesc pentru ca m-ai facut sa rad si sa mai alung din tristete!

    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc tuturor pentru urari!
    @Dana: nu te lasi cu obsesia ta cu numerele...
    @Cristi: bineinteles, leapsa aia se amana putin.
    @Irina: deci concediu la Vama veche de 1 Mai?
    @Ela: zice nevasta-mea ca pe la ora 13 abia adoarme copchilul. Ne auzim pe la un 16 ca sa fim siguri, da?
    @Anonim: ASTA-I FINA MEA! Bineinteles ca da.
    @Alice: spor si tie la cilit-zbenguit, dar sa nu te omori prea tare ca nu merita.
    @Artistic Communism: ma sochezi intotdeauna cand zici ca-s amuzant. Nu-mi dau seama de ce, cred ca oi fi avand un complex fata de umorul tau.
    @C.J.: e-adevarata chestia aia cu Invierea si aia cu treburile gospodaresti. Pacat ca nu au iesit urzicile prin Sud anul asta.
    @Silvia: stii ca niciodata nu m-am putut tine de cuvant. Medierea e temporara pe durata concediului, nu e stilul meu dar ma streseaza unu'.
    @Adina: pai sotia tocmai a decis ca face doar cozonacul. In rest, ma ocup eu.
    @Gianina: ti-am spus eu ca si nevasta-mea are momente in care isi da seama ce norocoasa e!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ba eu chiar cred ca vei face tot ce-ai insirat, Gabi. Ca-mi pari om serios... ;)

    Sa te bucuri de sarbatori si de fetele tale!
    Zile pline!

    RăspundețiȘtergere
  15. Miercuri,20 aprilie,ora 11.30

    -vorbit la telefon cu sotia celui mai harnic blogar-Gabi Rotaru
    -intrebat ce face blogarul
    -sotia parat ca doarme

    RăspundețiȘtergere
  16. Metoda cea mai simpla: Toate gunaoiele, mizeriile, cotoarele, ambalajele le arunci dupa pat, dai de 2-3 ori cu matura..mai mult sa arunci praful pe perete, dai 1 odata cu spray de geamuri, ai tras o carpa rapid. Cred ca va fi gata pasul asta in 15-20 minute, sa zicem adaptat la locuinta ta, 35-40 minute.
    Pentru mancare: Comanzi 1 cozonac de la cea mai ieftina brutarie (ignori firele de par din cozonac) sau eventual 1 paine si un parizer familia (5 lei batonul) de va saturati cu totii, cumperi 2 sticle de vin la 2 lei litrul sau eventual 1 Saniuta si 1 pachet de More sau cel mult Monte Carlo, si petreceti sarbatorile Pascale cu bucurie :).
    Spor ! Asta e recomandarea mea !

    Textul de mai sus este un pamflet, se trateaza ca atare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am scris mai devreme un text de vreo 20 de randuri cu recomandarile mele pentru sarbatorile Pascale. Vad ca nu s-a salvat asa ca numai insist ca iar o patesc.
    Paste Fericit ! (...la iarba verde..era de asteptat sa spun asta)
    Sa Pasti Fericit ! (varianta bruta)

    RăspundețiȘtergere
  18. :)) Pauza placuta sa ai!
    Sa te bucuri de sarbatori si sa-ti umpli tolba cu noi subiecte pentru blog!

    Dupa ce te intorci, ne vom saluta cu Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    Man, SARBATORI FERICITE si tie si sotiei si lui Azorica si Octaviei si lui Vicotoras si Bogdanei si aplaudacilor!
    dar pana la sarbatori... SPOR LA TREABA!

    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hai că m-am amuzat copios. Auzi să-l tai pe Azorică! :))
    Pân' la urmă n-ai dat nici un semn că m-ai fi găsit la v-aţi-ascunselea. Aşa că-s eu fată de treabă şi îţi zic... da' ai pierdut locul pe podium pentru cel mai bun cercetaş. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Paşte Fericit alături de cei dragi.
    Concediu plăcut.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  22. Concediu pl[cut,Sărbători fericite!
    La revedere/recitire!!!
    Sănătate!

    RăspundețiȘtergere