luni, 18 aprilie 2011

Când n-ai noroc în viaţă...

*** Fragment scos după beţie ***

Mergem cu căţel şi purcel la ziua cumătrei mele, flori, bomboane de ciucalată şi ne aşezăm frumos la masă.
- Vine şi prietena mea din copilărie cu soţul - începe ea uşor jenată. Vă rog să mă scuzaţi de pe acuma, el e un pic cam ciudat.

Cumătra mea se scuză tot timpul aiurea şi ne-am obişnuit cu ea, n-am băgat-o în seamă.
Apar noii comeseni şi bineînţeles că o fac pe gazda turnându-i un pahar de tărie ciudatului.

Nu i-a mai tăcut gura, genul ăla de om care se uită în ochii tăi până începi să lăcrimezi.
Din când în când, mai aruncam câte-o pastilă, doar-doar l-oi opri puţin.

Şi ajungem la subiectul lui preferat, relaţia cu partenera de viaţă:
- De când m-am însurat, nu mai am voie să fac aia, nu mă mai lasă să fac ailaltă, numai refuzuri...
- A, intervin eu delicat, soţia mea nu mi-a refuzat nimic, niciodată! Dimpotrivă!

Minune! - a tăcut din gură colegul, chiar şi femeile s-au oprit.
Acum se uitau toţi la mine - dar ce-am zis aşa de ciudat, dom'le?

Colegu' a măsurat-o pe nevastă-mea cu admiraţie din cap până-n picioare, dar momentul a trecut fără alte incidente...

21 de comentarii:

  1. Gabi, nu pot sa adaug decat: IN VINO VERITAS! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: o samanta de adevar exista, de ce sa nu recunosc...

    RăspundețiȘtergere
  3. No comment!
    PS Are cineva un tel. ieftin de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  4. plm:
    1. tb sa-mi schimb dioptriile la ochelari (prea lung textu, pre multe cuvinte de fapt)
    2. n-am inteles nimic
    3. oricum nu arati ca unu care tine la bautura, dc mai povestesti chestii de astea pescaresti?

    looking fwd...

    RăspundețiȘtergere
  5. @CCM: Cu telul nu face nimic nevasta-sa.Eu m-am gandit la un bici,ca ustura mai tare,dar cine stie ce iese?
    @Gabi: Foarte bun textul!
    P.S. Cel batran,care a completat destule rebusuri la viata lui(mai ales in timpul serviciului) a propus sa-i facem rost de un cnut(bici cu bile de plumb).

    RăspundețiȘtergere
  6. @CCM: de maine, promit ca se rezolva problema cu telefonul.
    @B: la tine m-am gandit cand am pus P.S.-ul. Cu toate scuzele de rigoare, vad ca n-ai scapat ocazia sa ma injuri. Thanks!
    @Ela: thanks. De la o anumita varsta, ai nevoie de instrumente ajutatoare pentru ridicarea nivelului de trai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe toti care, anterior, mi-ati pasit pragul, va astept cu drag si la noua adresa !
    http://aceeasidamafaracamelii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. @DamaFaraCamelii: mai astept putin, daca tot nu m-ai bagat nici in primul blogroll (inca).
    Mai poftim pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Gabi Rotaru: 10x.
    referitor la "lumea mai are si alta treaba": afla ca am terminat alta treaba.
    referitor la injuraturi: anytime

    RăspundețiȘtergere
  10. Fără nicio legătură cu textul (sa cu? :D), azi am învățat un cuvânt englezesc pe care nu-l știam, aflat pe un blog cu pretenții. Deepthroat. Câh!

    RăspundețiȘtergere
  11. Scena descrisa de tine e antologica.....mai precis, sigur apare intr-o antologie de vizite ne/reusite, editie ingrijita cred de el, chiar el, luceafarul blogosferei, Gabi Rotaru... DA, AM EXAGERAT, E TARZIU si am baut o ciocolata calda sa mi se trezeasca neuronu! Numai bine Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Voi dati exemplu de un cuplu cat de cat "perfect" sa zicem, dar si "modern". Am auzit multe povesti ca cea descrisa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. @silavaracald: am inteles aluzia, am modificat articolu'
    @Alice: intr-un an scoatem si o carte, deocamdata scoatem prostiile.
    @Rares: fara sa vrem ajungem cupluri moderne, swing-ul e noul trend.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragul meu ,a doua versiune este fada si nici macar simpatica asa cum spune ,din politete, Alice!
    Esti prea cuminte,e plictisitor.

    RăspundețiȘtergere
  15. A,scuze,Alice nu se referea la text ci la comentariul tau.
    Inca o data, ai facut o prostie sa modifici textul!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Ela: l-am recitit de vreo 5 ori aseara si mi s-a parut tare nashpa. De unde atata misoginism pe mine?

    RăspundețiȘtergere
  17. Esti fraier!Citeste si noul text macar de 3 ori si te va lua somnul.
    Daca ai de gand sa scrii asa ,nu mai intru pe blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici mie sotul nu mi-a refuzat nimic, niciodata. E-adevarat, de cand il bat la cap cu iahtul face ceva mofturi... ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Isis: insista cu iahtul, daca te iubeste ti-l cumpara.

    RăspundețiȘtergere