vineri, 15 aprilie 2011

Cam pute treaba, dragii mei!

Dragi telespectatori, urmează un nou episod din serialul "La răscruce de vânturi în budă".

Subtil cum mă ştiţi, încerc din răsputeri să-i sugerez soţiei să nu-şi mai ia măgarul nupţial la supermarket.
Arunc câte o nadă pe ici, pe colo, mai dau cu bâta mică în baltă, mă mai aplec din când în când la rând de mi se văd chiloţii, dar până acum n-am avut succes.

Ultima oară, am dat nas în nas cu nevinovatul meu cumătru cu păr strălucitor şi fără fire albe, la fel de entuziast ca şi mine în privinţa cumpărăturilor.
Eram în mijlocul supermarketului, la distanţă de vreo cinci metri unul de altul, când am început să urlu:

- Cumătri, noi mergem să luăm peak pentru veceu, de vreo săptămână pute buda aia de nu mai poţi intra în baie!

Mă uit la soţie - efectul scontat - nu ştia pe unde să se ascundă de ruşine.
Cumătru' a dat să zică şi el ceva, dar nu-i ieşeau cuvintele pe gură de-a rămas cu moafla deschisă.

Mai mişto a fost că printre noi tocmai trecea un cunoscut de-al lui.
Şi-a revenit rapid cât să dea noroc cu el, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Pe mine se făcea că nu mă cunoaşte, dar nu-l condamn pentru asta.
Oricine ar fi făcut la fel în locul lui.

28 de comentarii:

  1. :))) Aha, ha, eşti cam sărit de pe fix. Şi de fiecare dată cînd citesc cîte ceva de genul ăsta, mă întreb cum de te suportă oare soţia?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Silvia: nu-mi explic nici eu. Cine poate sa inteleaga dragostea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, ai băgat-o pe asta cu dragostea şi mi-ai închis gura. Iu sac!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Gabi Rotaru!
    P.S.Blog de Cumatrie. Suna bine?!

    RăspundețiȘtergere
  5. @CCM: cu placere, mai poftim. Era si cazul sa-ti faci si tu blog...

    RăspundețiȘtergere
  6. Posibil sa renunte nevasta-ta sa te scoata in lume,dar de cumparaturi nu scapi.Le faci singur.

    P.S. Clipul cu popa rus care aghezmuia politistii a aparut azi dimineata la "Razvan si Dani"

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ela: singur termin mai repede. Asta e valabil in toate domeniile!
    P.S. au mentionat sursa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit undeva ca cel mai mare pacat al unui om e lipsa de imaginatie. Tu in mod cert nu esti un pacatos, Gabi. Poate doar un pic timid... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Isis: m-ai citit pana in adancul sufletului. Foarte putini inteleg ca timiditatea excesiva din adolescenta se transforma automat in violenta verbala la batranete!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei bine eu vad treaba asa... Ai vrut sa scapi de cumparaturi, sa-i dovedesti sotiei ca data aviatoare nu mai trebuie sa te tarasca cu ea in supermarket. :)) Dar nu cred ca ai sanse, ca si al meu sot se tot fofileaza, se "rataceste" prin market, chipurile nu vede pe ce culoar intru, se da ocupat cu telefonul in permanenta, mai sta si casca gura in decolteurile aaaaa cosurile vecine, etc. Da'degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Irina: nu că nu v-aţi descurca singure la cumpărături, nu? La decolteuri nu ma uit niciodata, eu am alte fetisuri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai da...Daca era si ora de maxima audienta in supermarket... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristi: corect, nenorocirile astea nu vin nicodata singure!

    RăspundețiȘtergere
  14. Uai salbaticule(cum,cu dragoste iti spune cel batran)am vorbit cu sotia ta la telefon si, comentand faza din supermarket,si-a adus aminte de alt episod jenant la care ai supus-o,la Iulica.Pe ala ai tupeu sa-l povestesti?

    P.S. Nu,nu au mentionat sursa!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ela: n-am nevoie de tupeu, faza e sa ma lase sotia. Sunt sanse mari, cum o stiti, nevasta-mea ma lasa intotdeauna sa-mi fac damblaua.
    P.S. Porcii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Prietene desi iti admir creativitatea de care dai dovada torturandu-ti "your better half", nu esti de parere totusi ca ar fi mai simplu sa ii spui ca nu vrei sa meri la cumparaturi cand i se nazareste ei. Nu de alta da` cred ca ai face economie pe viitor la facturile de la psiholog si medicamentatia ce probabil ii va fi necesara sa revina la normal.
    Just say`n :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Simon: esti insurat? Daca-i spun in fata, se supara pe mine. Prefer sa dau bani pe psiholog si medicamente...

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu tare cred ca gafa nu a fost voluntara :P

    RăspundețiȘtergere
  19. @Adina: n-am prevazut ca apare prietenul lui cumatru, in rest...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu te contrazic aici, probabil e genu` de experienta pe care o dobandesti abia dupa momentul cheie >:)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Simon: te sfatuiesc sa nu te-nsori. Eu am invatat treptat, dar nu mi-a fost usor.

    RăspundețiȘtergere
  22. 1. Buda s-a imputit de la peste :)

    2. Sotul meu merge de placere cu mine la cumparaturi. Totusi, asta nu-l impiedica sa ma puna in situatii stanjenitoare. Stanjenitoare, vorba vine, ca eu ii tin hangul. Uneori, nu stii care-i nebunul sef :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Anda: 1. :) Sa ma invat sa nu mai arunc matele de peste in buda.
    2. Nici nevasta-mea nu e usa de biserica, dar se cam abtine in public. Nu-mi dau seama de ce.

    RăspundețiȘtergere
  24. La tati ni-i greu!La cumparaturi.Nu va-nsurati!!! Care n-ati facut-o.Oare ma asculta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  25. Prea tareeeeeeeeeee.....saraca nevasta-ta! O inteleg perfect, am si eu un barbat care vorbeste uneori mai tare si mai aiurea decat trebuie in locuri foarte populate....(si eu ma ascund sa nu ma vada vreun elev de-al meu ratacit)

    RăspundețiȘtergere
  26. mie imi place in mall ca sunt bancile acelea si cand merg la cumparaturi ma postez frumos pe o banca din aia in apropiere de intrarea in magazin si zic "draga eu te astept aici"

    RăspundețiȘtergere
  27. @UNU: din experianta mea, nu te asculta nimeni. Intra in saptamana chioara si se-nsoara netrebnicii.
    @Alice: majoritatea barbatilor sunt asa. Nu i-o lua in nume de rau.
    @Mihai: esti un norocos, eu tre' sa-mi dau cu parerea la fiecare decizie de shopping.

    RăspundețiȘtergere