marți, 8 martie 2011

Mama...

... m-a ţinut în braţe până la 4 ani. După aia n-a mai lăsat-o tata.

... mă ducea noaptea să-mi facă moldaminul la dispensar. Aşa era pe atunci.

... făcea foarte des fasole prăjite. Soţia nu-mi face deloc.

... ne aducea tot timpul mâncarea la pat, pe tavă. Soţia, niciodată.

... făcea curăţenie de una singură. M-a învăţat prost, că nu mi-a mers cu soţia.

... ţipa la noi de fiecare dată când tuşeam. "Ce-ai, te-ai îmbolnăvit?!".

... ne aştepta acasă de la cămin după fiecare salariu, cu cea mai bună mâncare. În rest, ai mei mâncau ce apucau.

... a plâns cand i-a spus profa de mate' că nu prea mai învăţ, într-a unşpea. S-a bucurat cand profa de mate' speriată a zis că oricum iau la facultate.

... m-a pupat pe amândoi obrajii când am luat la facultate.

... a încercat să-mi faca rost de prietenă când stăteam prea mult la televizor. N-am avut aceleaşi gusturi în privinţa asta.

... a trecut foarte greu peste faptul că-i fura fata băiatul. Acum s-a liniştit, ştie că am avut noroc în dragoste.

... nu s-a plâns niciodată la copii de greutăţile vieţii. Dimpotrivă, noi ne mai descărcăm nervii pe ea uneori.

La mulţi ani, mami!

14 comentarii:

  1. Baiatul mamei are memorie scurta.Te-a tinut in brate pana la 6 ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai c-ai scris chiar foarte frumos. Poate chiar prea! Şi nu o zic ca pe-o exagerare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @sor'mea: de la 4 la 6 ani m-a tinut in brate pe ascuns!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Silvia: venind din partea ta, e un compliment prea frumos sa fie adevarat. Imi fac poster cu pagina asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai măi că mă mai impresionează şi pe mine unele chestii. Posterul să fie musai pe hîrtie lucioasă, rezistă mai mult deci îl poţi lăsa moştenire generaţiilor viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar, ne putem considera norocosi cu asa mame! Putem spune, fiecare in parte - "nimeni nu-i ca mama mea!" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anda: ca s-o citez pe soacra-mea, "cand spui MAMA, ti se lipesc buzele" (a sarut probabil).

    RăspundețiȘtergere
  8. Astazi vorbeam la telefon cu mami.
    -Aveti mancare?
    -Da...
    -Aveti fructe?
    -Da...
    -Dar ce ai?Te doare ceva?
    -Nu...Da'n-am tigari...
    A inceput sa-mi tina vechea teorie cu cancerul,ca-s prea slaba,etc.
    Din cauza ca eram in sevraj am lasat-o sa vorbeasca singura.
    Dupa 2 ore suna sonieria.Era mami.Zambitoare imi intinde un buchet de flori.Eu ma uit urat!Flori mi-a adus si ieri!Imi da apoi bomboane si sfintisori.Nici o reactie din partea mea.Intr-un final ofteaza si scoate 2 pachete de tigari!
    Acum sunt fericita.Te iubesc mami!

    RăspundețiȘtergere
  9. @sor'mea: doua zile o mai iubesti pe ma-ta cat te tin tigarile si apoi o iei de la inceput. Nerecunoscatoareo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mami o iubesc neconditionat,dar daca am la cine ma alinta de ce sa nu o fac?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu stiam ca sor-ta s-a lasat de fumat.
    Nu-mi vine sa cred!
    http://www.youtube.com/watch?v=6Cw7GhvlWAk

    RăspundețiȘtergere
  12. @CCM: s-ar lăsa, dar n-o lasă mă-sa!

    RăspundețiȘtergere
  13. "... ţipa la noi de fiecare dată când tuşeam. "Ce-ai, te-ai îmbolnăvit?!"."

    genial! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alina: din pacate, am mostenit si eu reactia asta. Nevasta-mea nu s-a obisnuit inca.

    RăspundețiȘtergere