vineri, 15 aprilie 2011

RSS feed-ul lui peşte

În disperare de cauză, am mutat RSS feed-ul pe FeedBurner.

Vă daţi seama că, la expertiza mea feroce de programator web, mi-a luat vreo două zile, timp în care era cât pe ce să bulesc blogul de vreo cinci ori.
Am instalat şi FeedReader-ul, îmi citeşte atât postările, cât şi comentariile.

Hai să vedem ce zice ZeList-ul:

1. În tagul blogului trebuie să apară linkul către RSS-ul cu bloguri
- Merge, apare treaba cu link rel="alternate" type="application/rss+xml", link-ul de la href se duce direct în FeedBurner.
2. Structura RSS-ului trebuie să fie standard 2.0
- Ar trebui să meargă, în FeedBurner - Optimize - Convert Format am setat RSS 2.0. N-am cum s-o testez.
3. Posturile trebuie să apară complet în RSS, cu tot cu tag-uri
- Merge, categoria apare pentru fiecare articol in FeadReader.
4. Fiecare item al RSS-ului trebuie să conţină tag-ul cu link-ul către RSS-ul de comentarii
- Canci, am pus degeaba în FeedBurner - Optimize - FeedFlare - Comments Count (Blogger), n-apare nic nici măcar în preview-ul din FeedBurner.

Acuma, mi-am dat eu seama că oi fi bulit ceva prin HTML-ul blogului, dar nu mai am nici o idee.
Că voi mă lăsaţi de unu' singur, n-ar fi o problemă dacă m-aş descurca - nu e cazul aici.

Chestia e că eu nu pot să urc în top-ul ZeList, dar nici pentru voi nu e aşa de bine că nu primiţi linkping-uri.

Cum vreţi, deci!

19 comentarii:

  1. Gabi, eu privesc ca un curcan la lemne ce-ai scris tu acum. Nu ma pricep de nicio culoare la RSS. Am vrut si eu sa pun la mine Feedburner dar am renuntat. Mi s-a parut prea complicat. Poate oi fi eu greu de cap. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: deci, no linkping for you, sir! Deocamdata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Traducere pentru cei de la Litere?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: pai daca nici eu nu inteleg nimic, ce sa traduc?

    RăspundețiȘtergere
  5. @CCM: in sfarsit prima persoana care ma ajuta cu adevarat.
    Multumesc, CCM!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma gandesc ca-ti trebuie o surubelnita... ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum spunea bunica (bloggerita cu experienta)"Dracu sa-i cheptine!",cu feed, cu rss, cu burner, cu htlm.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Eu subscriu celor scrise de UNU: "dracu sa-i cheptine"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Isis: uite la asta nu m-am gandit, nu e rau pentru urmatorul pas.
    @Unu: :) sa-i cheptine, nu zic nu. Da' eu tot jos raman in top.
    @Andrei: si eu care aveam baza in tine...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-ti trebuie top.Nu-ti dai seama ca bloggurile s-au inventat pentru tine? Tu esti BLOGGUL.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un banc gasit la un vecin de-al tau de blogosfera.

    Anunt la mica publicitate: Firma serioasa.Angajam haker.Rugam CV-ul afisat pe prima pagina la Microsoft.

    RăspundețiȘtergere
  12. A!Mi-am adus aminte!Pe blogul Silviei,asa ca sigur l-ai citit si tu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai, eu de ce sa mananc kkt, am reusit dupa vreun an jumate de blog sa imi pun la punct chestia asta, dar sincer nu stiu cum, am umblat ca descreierata prin toate setarile blogului si pana la urma se pare ca am nimerit-o!Ai rabdare o s-o bunghesti pana la urma!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai daca iei un Potrivelnic, care sa aiba musai Mototzucumbar, o sa iti iasa... rahatul praf. Eu nu le inteleg. deci ramane cum am stabilit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabi,uite aici un blog pentru gadgeturi şi d'alde d'astea.Sper sa gaseşti ce cautzi ca io ma uit ka kurka ın lemne la postul tau şi nu pricep nica'.

    http://bloggerajutor.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. comentariile nu imi apar nici mie si habar nu am cum sa fac sa apara...daca rezolvi ceva scrie pe blog sa aflu si eu

    RăspundețiȘtergere
  17. Umor de calitate, frust...După ce mai citesc ceva postări trec la faza abonat...

    RăspundețiȘtergere
  18. @UNU: fiul meu, faci o mare greseala. Iar mi se urca la cap si ma apuc de prostii.
    @Ela: pe blogul Silviei gasim doar lucruri de calitate!
    @Alice: cand te gandesti ca eu m-am bagat si in codul HTML si tot degeaba. N-am noroc, ce sa-i fac?
    @Costin: cred ca apelez la marmota, ce bine inveleste ea ciocolata...
    @Artistic Communism: fara gluma, e primul comentariu cu adevarat de ajutor. Cred ca esti manager pe la serviciu, un adevarat leader te trimite imediat la persoana ce te poate ajuta.
    @Mihai: dau tot din casa imediat ce-i dau de capat.
    @C.J.: bine-ai venit pe ulita noastra. Sa ne urmarim deci, ca in filmele cu spioni.

    RăspundețiȘtergere