sâmbătă, 26 martie 2011

De ce nu apar posturile si comentariile de pe blogul meu in ZeList?

Ma poate ajuta cineva?
Dau o bere la salariu.


--- On Thu, 3/24/11, Gabi Rotaru wrote:

From: Gabi Rotaru
Subject: De ce nu apar posturile sau comentariile de pe blogul meu in ZeList?
To: "zelist.ro"
Date: Thursday, March 24, 2011, 10:19 AM

Buna ziua,
 
Ma numesc Gabi Rotaru, adresa blogului meu este http://gabirotaru2.blogspot.com/
Doresc sa ma ajutati cu suport tehnic in legatura cu includerea posturilor si comentariilor de pe blogul meu in ZeList.
 
Mentionez ca abia in urma cu trei saptamani am activat feed-ul de site in Blogspot -> Feed de site -> Se permit feeduri de blog = Complet.
Intre timp, am obervat ca feed-ul functioneaza pentru ca se afiseaza ultima mea postare in blogroll-ul altor colegi.
 
Multumesc anticipat.
 
P.S. Am citit cu atentie precizarile dumneavoastra de la adresa http://www.zelist.ro/ze-way, dar cunostintele mele tehnice nu imi permit sa rezolv singur problema.


3 comentarii:

  1. Foarte curioasa treaba, trebuie sa verific si pt. blogul meu. La mine in blogroll se actualizeaza permanent posturile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma depaseste zelistul asta! Nici nu m-am edificat cum functioneaza el de fapt, pe baza a ce se fac statisticile saptamanale? CRED ca sunt eu putin cam prostuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: m-am apucat eu ca boul sa scor RSS feed-ul. Nici macar nu stiam ce-i ala.
    @Alice: Nimeni nu intelege, important e ca tot ce apare pe site-ul ZeList-ului aduna punctaj la nota finala.

    RăspundețiȘtergere