miercuri, 6 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte - Bou în staul

Astăzi e miercurea fără prea multe cuvinte, că poza de mai jos are nevoie de unele explicaţii.

Indusă în eroare de ultimele laude primite de la aplaudacii mei pe blog, nevastă-mea a uitat că îi e puţin ruşine să mă scoată în lume.
În general, mă duce în crâşme obosite, dar uichendu' ăsta m-a târât de lanţ până la Arte Cafe.

Bineînţeles că lumea selectă şi rafinată din cafenea s-a uitat la mine ca la un urs în bâlci.
Aşa arăt eu după două beri fără alcool la 0.33 l (n.r. bere nemţească la 6 RON bucata):



P.S. M-am uitat foarte atent la toţi cei ce s-au perindat pe acolo timp de două ore, sunt mândru să vă informez că eram singurul nebărbierit şi cu papucii murdari.

Ura! 1-0 pentru mine!

Sursă leapşă: Carmen.

24 de comentarii:

  1. Deci, așa arăți tu după 2 beri fără alcool la 0,33 l! Adică, cu bandă pe ochi. ;)
    La 4, unde ți-o mai pui?
    Dar la 6?!

    RăspundețiȘtergere
  2. @silavaracald: banda e o forma de protectie, sa nu traga fetele de mine pe strada. La 4 beri ma leg de femeile altora, la 6 fac striptease pe masa. Important e sa fie bere fara alcool.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioti-ti cum nu ştiam eu că eşti moldovan de-al nostru. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uaiii,ce fata ai!Parca faci reclama la proteze dentare!Data viitoare sa bei cafea.

    RăspundețiȘtergere
  5. In ce zona e crasma asta selecta?Data viitoare sa iti iei crema de pantofi in masina!Altfel se citeste ca locuiesti in zona rezidentiala :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot e bine ca nu te-ai dus desculţ acolo... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cealalta Ancuta: bine-ai venit pe ulita noastra. Ma bucur ca putem face bancuri despre olteni.
    @Ela: asta-i fata mea, n-am bani de operatii estetice. Incerc sa ma feresc de cafea, fac striptease de la prima ceasca.
    @Cristi: hai ca mi-ai dat o idee buna. Data viitoare ma descalt la intrare!
    @Adina: langa Liceul Eminescu, draga! Cum de n-o stii?

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa Gabi, sa te descalti. Ca la muzeu. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Prosit! ca sa nu spun în dialect "Prost!" pentru ca poate ai fi interpretat altfel formula de urare "Noroc!" pe limba germana :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Carmen: Noroc si tie! Unde sunt nemtii cand ai nevoie de ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabi, eram de mult pe uliţă, numai că nu ştiam că te am de vecin. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cealalta Ancuta: e mica lumea asta mare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oricum te-ai ”scos” , nu cred că-ţi pare rău.Trăiască legea compensaţiei !

    RăspundețiȘtergere
  14. @SoriN: bine-ai venit pe ulita noastra. Cu ce-am iesit in avantaj? Macar sa ma fi lasat sotia sa beau ceva cu grade. Dar nu, tot o dadea cu "in seara asta beau fetele, conduci tu".

    RăspundețiȘtergere
  15. Gogaie tot bere fara alcool a baut.
    Una, doua, trei,...douazeci...
    Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. @CCM: am baut tuica fara alcool cu Gogaie in uichend... Bun baiat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu gustul si ideea şi oricum , cine ştia ce ai tu acolo .Măcar atât si tot e ceva în lipsa de altceva.Bine că nu a fost cofetărie sau mai ştiu eu ce plăcere feminină .

    RăspundețiȘtergere
  18. @SoriN: sincer, eu as fi preferat un masaj tailandez...

    RăspundețiȘtergere
  19. Parca esti un infractor dat in urmarire generala prin Interpol......dar macar ai o bere in mana!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mai sa fie, totul e fara alcol la Romanica:))
    Or sa puna limonada ın viitor pe pasca...

    RăspundețiȘtergere
  21. La așa preț de bere eu mă simțeam obligat să fiu și mai vesel și mai fără cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  22. @Alice: intradevar se vede o asemanare cu Nicu Gheara.
    @Artistic Communism: nu-i bai ca a baut nevasta-mea in locul meu si nu m-a dezamagit. Unul dintre noi trebuie sa bea...
    @se-cret: important e ca e la 0.33l, eu nu beau ca taranii de la mine din sat bere la pet de 2.5l la pret de 2l. Nu beau in bar, ca acasa numai din astea servesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. :)
    Prea multe cuvinte, pentru o miercure fara cuvinte!
    :))
    Bun regasit!
    Subscriu celor scrise de silavaracald!
    Hai noroc! si la MAI MARE!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  24. @Andrei: bun revenit, m-am cam imbujorat la obrajori de atatea complimente...

    RăspundețiȘtergere