miercuri, 16 martie 2011

Intolerabil

I-am pus soţiei în vedere faptul că nu înţeleg nici măcar un sfert din ce spune fiică-mea.
Copchilul are deja un an jumate şi vorbeşte non-stop.

Eu, cum nu înţeleg ce spune, nu pot să presupun decât că ne înjură pe noi, părinţii lui.
Aşa ceva nu se mai poate tolera!

P.S. Împăciuitoare cum o ştiţi, soţia mi-a promis că va remedia situaţia în cel mai scurt timp posibil.


Comentatori: Anda Elena, Fara nume, Molie pe creier, Rares.
Recomandări: Alice GeorgianaIulia Diana Mihai, Umograf.

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca nu seamana cu tine,care pana la 3 ani,de alintat ce erai,faceai numai iii... si intindeai mana.Noroc de bunica. Ea nu ti-a suflat in coarne si in 2 saptamani te-a facut sa vorbesti direct in propozitii!
    -Iii...
    -Iii...n-am!Vrei apa?Spune apa!
    -Iii...
    -N-am mai iii...Vrei mancare?Spune papa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sor'mea: asta e... In afara de urechi, fiica-mea seamana perfect cu soacra-mea.
    Frumos asa sa dai tot din casa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Copiii mici sunt prea dulci...cand invata sa pronunte cuvintele iti vine sa-i mananci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Romania.Iasi.Intr-un sat.2026.Azorel inca in viata.
    I-am pus mamei în vedere faptul că nu înţeleg nici măcar un sfert din ce spune tata.
    Taticul are deja 50 de ani şi vorbeşte non-stop.
    Eu, cum nu înţeleg ce spune, nu pot să presupun decât că ne înjură pe noi, copii lui.
    Aşa ceva nu se mai poate tolera!
    P.S. Poate ma insel!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice: da, intentia mea era sa ma laud cu articolul asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @CCR: P.P.S. Impaciuitoare cum ma stiti, i-am vandut casa si masina si l-am dus la un azil.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Iulia: nu's'cum se face ca in toate povestirile mele o cam pun de mamaliga.

    RăspundețiȘtergere