joi, 15 septembrie 2011

Ce pot să fac?

Ieri a fost "Miercurea fără cuvinte".
Eu n-am zis nimic. Am tăcut. Mâlc. Ca vaca-n păpuşoi. Fără cuvinte.

Am râs toată ziua ca prostul, mi s-a părut o glumă aşa de bună...
Se pare că voi nu v-aţi prins.

Nu-i nimic, mai încerc o dată miercurea viitoare.
Pe deasupra, o să vă şterg toate comentariile pe ziua respectivă ca să ne râdem împreună...

Ha, ha, ha, ce-o să ne mai distrăm!

***

În viaţă e uşor să atragi atenţia asupra ta.

Dacă eşti femeie, poartă pantofi cu toc la fustă scurtă.
Ştiu, combinaţia pare imposibilă, nu e absolut deloc confortabil, nu mai e la modă de vreo doi ani, dar te asigur eu că vei fi surprinsă de rezultate.

Azi port din nou tricoul roz-bombon, sunt vedeta zilei.
Dacă eşti bărbat, urmează-mi exemplul. Nu, nu vreau să-ţi vând tricoul, are valoare sentimentală, du-te de-ţi cumpără altul de la magazin.

***

În blogosferă e mai greu să atragi atenţia.





Nu-i nimic, nici Roma n-a fost construită într-o singură zi...
Speranţa moare ultima!

5 comentarii:

  1. Draga, ai fost prea subtil pentru noi.
    Ai putea sa incerci si tu varianta fusta scurta-pantofi cu toc.Recunosc si eu ca la mine nu a dat gres niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa postezi in fiecare zi pentru un rating mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha! Fusta scurta, pantofi cu toc si tricoul roz bombon - ca sa fii complet :)

    Daca vrei sa te faci remarcat in blogosfera, te astept pe blog la mine, cu reclama pentru tine. Pe bani grei, normal :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, deci pauza de miercuri a fost strategica.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: incerc din rasputeri sa ma schimb, e in natura mea sa fiu subtil. Multumesc de sfat!
    @Adina: asta asa e, dar cateodata nu ma trage.
    @Anda: se pare ca am ratat poanta de data asta, fac un update acum. Trec mintenas si pe la tine!
    @Cristi: o strategie care a dat gres oricum :)

    RăspundețiȘtergere