joi, 3 martie 2011

Sunt un curv

M-am hotărât!

De astăzi mă apuc de prostituţie blogosferică.
Nu ca peşte, încep de jos - ca prostituat.

Vacanta Mare - Eu Sunt Un Curv


Din câte ştiu eu, nici o prostituată nu se apucă de meseria asta din plăcere.

La fel e şi în cazul meu, criteriile impuse de ZeList m-au împins spre această decizie.
În plus, căcatul ala de Google Page Rank foloseşte cam aceiaşi algoritmi.

Deci, asta e lista de preţuri pentru serviciile în natură:
  1. Link Exchange
    • Bagă-mi adresa în blogroll-ul personal, lasă un mesaj pe această postare şi în maxim 24 de ore penetrezi voios blogroll-ul meu.
      • Nu trebuie să mă anunţi când ţi-o scoţi, mă prind eu imediat.
    • Update: Dacă eşti timid, poţi folosi tool-ul "Persoane interesate" din Blogspot.
  2. Link-Ping
    • Pune link-ul ultimei mele postări într-un articol de-al tău, lasă-mi un comment pe postarea respectivă şi, în maxim 48 de ore, îmi penetrezi următorul articol.
      • Pentru plăcere maximă, penetrarea se face fără prezervativ, direct cu ultima ta postare.
  3. Comentatori
    • La fiecare 3 comentarii, primeşti la promoţie un link-ping gratuit.
      • De data asta cu prezervativ - doar adresa blogului.
Ca să poată continua, orice prostituată păstrează în suflet un locuşor numai pentru ea, neatins de ororile meseriei.
De exemplu, Julia Roberts în "Pretty woman" nu-şi săruta niciodată clienţii pe gură.

La mine, această nevoie se va materializa prin secţiunea de Recomandări de la sfârşitul unelor postări.

Succes la blogărit!

Update: După cum aţi observat, punctele 2 şi 3 sunt suspendate temporar pentru că oricum nu-mi apar posturile şi comentariile în ZeList. Mai multe detalii aici, poate mă puteţi ajuta.

 Update la update: cică dăm link-ping pe celălalt blog, mai multe detalii aici.

8 comentarii:

  1. Mai bine dute la "Romanii au talent"-talentul nu e neaparat necesar si cu cat esti mai penibil cu atat vei fi mai accesat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: incerc si asta. Sper sa ma primeasca Smiley!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca Alina Plugaru te invidiaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Adina,ai pus punctul pe i!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: abia asteptai sa zica cineva ceva urat despre mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adina: sper sa nu-mi termin cariera prematur, ca Alina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri cu
    www.costin-comba.blogspot.com si cu www.irinacomba.blogspot.com. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat. Daca doriti sa imi lasati un mesaj de confirmare sau infirmare, o puteti face pe blogul meu la rubrica "Link exchange" sau la adresa de email costin_ph@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere