marți, 5 aprilie 2011

Boxeri

Ştiu că vă era dor...
La cererea telespectatorilor prezentăm astăzi un nou episod din epopeea "Chiloţii de aur şi piticul fermecat".

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu nu suport să port boxeri.
Mi-aş lua din ăia supraelastici care să se muleze pe fese, dar nu suport nenorocita aia de bată groasă că mă iau instant durerile de spate.

Am o singură pereche de boxeri de doi lei de prin carfur, lălâie şi cu elastic simplu în partea superioară pentru confortul personal.
Ca un nătâng ce sunt şi în lipsă de chiloţi normali curaţi, m-am riscat din nou zilele astea.

Aproape uitasem de ce nu prea îi port:
  • În primul rând, nu simţi că ai chiloţi pe tine.
  • Apoi, piticul are atât de multă libertate de mişcare încât începe să fie deranjant.
  • Mai grav e că, oricât aş scutura-o şi oricât aş bibili-o, tot mai curg câteva picături până pe picior.

Ştiu că ajuta la fertilitate dar am de gând să-i arunc.

P.S. Dacă există persoane interesate, îi dau la spălat şi îi donez imediat, lăsaţi-mi un comentariu aici şi se rezolvă.

10 comentarii:

  1. Tin sa te anunt ca toti boxerii pe care i-ai primit cadou de la sotie cu speranta ca te va aduce in randul lumii ,au fost donati catre CCA.

    Are si o pereche de la Sex Shop cu niste "pitici" foarte colorati si voiti a fi foarte virili, care-mi taie cheful de sex pt.ca ma apuca rasul.
    P.S. Bineinteles CCA,ca un adevarat barbat ce este,nu si-a dat seama si-i foarte mandru cand ii poarta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand am vazut titlul am zis ca ai scris ceva despre viitorul meci al lui Bute... :)) :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ela: Vrem poze cu boxerii lui CCA, pe CCA. Nu e frumos sa razi de una singura!
    @Cristi: m-ai pus putin pe ganduri, dar vad pe net ca termenul boxeri e larg raspandit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Gabi! Ce am face noi fara net? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O,nuuu!Vrei sa-l fugareasca femeile pe strada urland: culca-te cu mine, culca-te cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: pai numai eu sa fiu chinuit, numai dupa mine sa alerge femeile?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca toti barbatii au problema asta....in rest, n-am ce sa comentez...Sfatul meu: cumpara-ti chiloti de care vrei tu in cantitati industriale si asa sigur nu vei mai ramane fara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa ce ne-am chinuit o zi intreaga sa ne ferim privirile de zone periculoase ca tot ne-ai avertizat (apropo de episodul cu nasturele), acu' imaginatiei nu-i mai pot face nimic. Si cat as fi preferat sa raman cu imaginea aia camuflata de fular, ochelari de soare si palarie...too late ;)).

    RăspundețiȘtergere
  9. nici eu nu purtam boxeri dar de vreo doi ani au inceput sa imi placa

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alice: de cand am copchil, n-am mai cumparat chiloti. Poate primesc cadou in toamna, de ziua mea.
    @Doina: blogul asta nu e recomandat persoanelor care trebuie sa se odihneasca. Sper ca il citesti intinsa in pat cu laptopu' in brate. Sanatate!
    @Mihai: sa inteleg ca esti interesat de perechea mea? Glumesc, desigur...

    RăspundețiȘtergere