miercuri, 22 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte - Nas

După un colţ apare-un nas
Şi posesorul lui după juma' de ceas!

Nasul meu

Cred că ştiţi ce se spune despre lungimea nasului cum că ar fi direct proporţională...
Unde mai pui că port ditai mărimea 43 la pantofi!

Sursă leapşă: Carmen.

21 de comentarii:

  1. Pai atunci sa-ti traiasca nasul si... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O, eşti mic. Până la mărimea 46 a pantofilor şi lungimea nasului lui Constantin Tănase, mai e. Chiar şi Birlic îl avea mai mare decât tine. Aşa că, mai aşteaptă să-ţi crească nasul şi poate ajungi PDL-ist de frunte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ce popor o fii vorba asta ca o gasesc ın toate limbile cunoscute:)))
    Zii faina Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: sincer as prefera sa-mi traiasca mai mult si-ul, fara nas supravietuiesc eu cumva.
    @Abbilbal: ma gandeam sa ma dau cu liberalii ca sunt pe val. Cica nici prea exagerat de mare nu e bine. Porti 46? Felicitari!
    @Artistic Communism: daca e in toate limbile, tre' sa fie adevarata. Altfel n-are cum...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm... daca e sa ne luam dupa vorba, ma intreb ce facea Pinnochio? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Irina: Pinnochio era un mincinos, de aia i-a crescut nasul.
    Mai mint si eu, recunosc, dar la mine e din familie, asa suntem noi bine dotati cand facem coltul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci Brad Pitt nu-i dotat?!!!Sunt profund dezamagita!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: Brad Pitt are puţa mică, i-am spus asta si nevestei mele de mai multe ori.
    Cica pentru ea nu conteaza deocamdata, nu stiu de ce te-ai ingrijora tu de pe acuma...

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine,bine si atunci femeile ar trebui sa aiba fantezii sexuale cu Vasile Moraru?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: draga mea nestiutoare fara experienta, la ce am mai avea nevoie de fantezii daca realitatea ar fi exact ca in imaginatia noastra?
    Nu ma deranjeaza daca va imaginati ca Brad o are mare si tare, dar sa nu fiti prea dezamagite cand ajungeti in pat cu el...

    Vasile Moraru rules, o are IMENSA! L-am vazut eu o data beat pe plaja din Costinesti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un tatuaj iti mai lipseste si te numesti Terente 2.

    RăspundețiȘtergere
  12. @CCM: am deja unul, e cu "Welcome to Romania..."

    Un negru si-un alb faceau pipi. Negrul vede ca pe penisul albului e tatuat ceva. Spune:
    - Interesant ce scrie pe penisul tau! Scrie "My", nu?
    Albul:
    - De fapt, scrie Mary, dar trebuie sa fie treaz ca sa se vada. Dar vad ca si tu ai! Scrie "Wendy"! Destul de lung!
    - De fapt, trebuie sa fie treaz ca sa se vada tot tatuajul.
    - Nu scrie "WENDY"? Dar ce scrie?
    - WELCOME TO BAHAMAS AND HAVE A NICE HOLIDAY!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabi , te salut !

    Da , chiar aşa se spune , că cei ce au nasul mare poartă mult şi la pantofi iar între ele se face-o sumă sau diferenţă , nu ştiu exact , femeile-s bune matematiciene în rezolvarea acestei integrale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, Sorin! La ce diferenta te referi, adica trebuie sa taiem din fiecare? Nuuu...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu , Doamne fereşte , avem doar două variante : adaugăm centimetri sau adăugăm femeie .
    Mă refeream la diferenţa ce se face între cm talpă şi cm nas plus constanta pi totul la puterea X luate câte două supra ... dar mă complic , deaceea zic că matamaticiencele ştiu rezolvarea .

    RăspundețiȘtergere
  16. Proprietarul nasului stă departe de colț!!!
    Nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. :)
    Te salut, man!
    :)
    Eu fac nota discordanta, nu nasul iese in evidenta ci chipul care, de ar fi "zugravit" (adica machiat) ai jura ca este al unei fete cu "vino'n'coa"!
    Incearca data viitoare niste ruj, niste rosu in obraji etc... sa vezi ce iese!
    :))
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Carmen: Happy WW to you, too! Incepusei bine de tot cu bancul, mi-a placut :) Mai zice lumea ca am profil de presedinte, dar dupa base a cam coborat standardul.
    @SoriN: uf! - important e ca nu tre' sa tai nimic.
    @Se-cret: corect, e ca si cum ai face naveta pana dupa colt.
    @Andrei: probabil din cauza asta ma agata si barbatii. Incerc cu fard si rimel data viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  19. Salutari. Traiasca fericiti oamenii cu "nasul" mare.

    RăspundețiȘtergere
  20. @tu26dor: multumesc de urare!
    Sa stii ca pana acum n-am vazut oameni cu nasul mare care sa fie nefericiti.
    De sotiile lor ce sa mai zic...

    RăspundețiȘtergere