miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte - Fiind băiet păduri cutreieram

Şi eram unul la părinţi,
Şi mândru-n toate cele...

... mi-oi fi dorit eu un frate toată viaţa, dar nici cu surorile mele nu mă plâng.

Generaţia cu cheia de gât

Sursă leapşă: Carmen.
Mulţumesc de scan, Yvonne!

P.S. Acum trăiesc cu patru femei în casă.
Până şi soarta-mi a luat-o razna:

- Dă-i, Doamne, un băiat să scap o dată de stresul ăsta!

28 de comentarii:

  1. Patru sau cinci?!
    P.S. Tu si cu nea Nicu ce mai aveti poze intr-o ureche.

    RăspundețiȘtergere
  2. @CCM: puschea-ti pe limba, sa fie doar 4!
    Of, ce vremuri frumoase cu "Ceausescu-ntr-o ureche!"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Erai asa de frumusel,ca te pupam pana-ti lasam vanatai!Dupa ce m-a prins tati si m-a tratat ca pe un infractor(asta-i una din amintirile naspa din copilarie)nu m-am mai atins de tine.

    Au urmat furatul cartilor, bataile parte-n parte,incuiatul in baie,etc.
    P.S. Oare de ce nimeni nu are incredere in tine ca o sa faci si tu un baiat? Inteleg-Chelu,cel batran,da'pana si cel mai mare cumatru al tau sa mustaceasca asa satisfacut?Si-n public,pe deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: toata lumea stia ca sunt frumusel, acum incerc sa demonstrez ca eram asa de copil.
    De furatul cartilor si celelalte, mai avem timp sa povestim pe blog.
    Lumea mustaceste, dar de ma voi scula, pre multi am sa popesc eu! In public!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce vremuri domle'!!! Felia de pâine cu unt şi marmeladă mâncată în drum spre şcoală mai lipseşte! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dana: eu nu prea-mi amintesc untul, doar marmelada vanduta la calup.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Irina: tanar, nelinistit si frumusel...

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, parca nu erau atatea probleme cand eram cu cheia de gat. Sau poate nu le constientizam noi... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cristi: mare dreptate ai... Nu aveam nici o problema, mai ales ca cheia era legata bine de snur. Asta cu fratiorul era o dorinta fugitiva, nu eram atat de afectat.

    RăspundețiȘtergere
  10. frumusel foc, ochi superbi....ce mai....bombonica de baiat

    RăspundețiȘtergere
  11. in caz ca nu ti-ai dat seama.....bela

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bela: ASTA-I CUMATRA MEA! Saru'mana de complimente.

    RăspundețiȘtergere
  13. Şi când te gândeşti că nimeni nu se arunca la gâtul celor ce purtau cheia legată cu şnur pentru a le-o smulge. Această modă a apărut mult mai târziu.

    RăspundețiȘtergere
  14. oare cati ani am purtat cheia la gat? ce vremuri de copilarie. Buna amintire.
    Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Abbilbal: moda asta se aplica la lantisoare, nu?
    @tu26dor: ma bucur ca am adus putina melancolie in viata ta. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum copiii poarta telefonul sau unii chiar telecomanda , tot mai uşor era atunci !

    RăspundețiȘtergere
  17. @SoriN: si mai greu e cand copii din ziua de azi poarta mouse-ul si nu prea ies la miscare... Oricum, nu plang de mila lor, ci de a parintilor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cati ani aveai in poza? tare matur pari!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alice: asa scumpete de baiat ma prezint eu si tu zici ca sunt matur? Sunt in soc acum, dar imi revin eu, nici o grija :)
    Cred ca vreo 5 ani...

    RăspundețiȘtergere
  20. Si mie imi place poza asta. Erai intr-adevar frumusel:P

    RăspundețiȘtergere
  21. Ca luna între stele!!!
    și chipeș foc,din fragedă pruncie!
    Să crești mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Adina: bine, bine, se vede asta. Dar acum mai sunt frumusel?
    @Se-cret: multumesc de aprecieri si de urari. Multa sanatate si tie!
    @Mihai: nu pentru mult timp, cica au descoperit cercetatorii britanici ca e cam de naspa cu mobilul la copii...

    RăspundețiȘtergere
  23. Eri frumuşel. Ţi- trecut fără medicamente!? Mie, da.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Zamfir: din pacate, la mine s-a cronicizat. Oricate medicamente as lua, tot frumusel raman. Ultima solutie ar fi o interventie chirurgicala, inca incerc sa-mi fac curaj.

    RăspundețiȘtergere