joi, 23 iunie 2011

E de la simpatică

Mă simt ca şi cum aş fi gravid, cică-i sarcină simpatică.

Sunt în primul trimestru că mi-e greaţă toată ziua.
De la muncă, de la căldură, de la altceva, de la altcineva? - habar n-am.

Iau vitamine de trei ori pe zi.
De fapt nu sunt chiar vitamine, ci profilactice şi le iau împreună cu antibioticele ca să nu fac candida.

Am întrebat dentistul, zice că e voie cu antibiotice la sarcină din simpatie.

***

Schimbările hormonale mă termină, ba plâng, ba râd - zice lumea că m-am stricat la cap.
Tot de la asta transpir abundent, de azi m-am hotărât să folosesc antiperspirantul cumnatei - acum e mult mai bine!

Sânii mi-au rămas la fel...
Aş fi vrut eu! - oricum nevastă-mea a fost mai norocoasă în privinţa asta.

Mi-a crescut puţin burta, dar nu e de la mâncare ci de la nechibzuinţă.
Aseară pe la doişpe noaptea mâncam pâine unsă cu unt şi cu pateu.

***

Nu că n-aş fi avut bani de mâncare, dar, în afară de mâncarea copchiilor, nu era nimic altceva prin casă.
Mâncam felie după felie şi mă simţeam ruşinat.

Şi nevastă-mea e însărcinată, ea ce mănâncă mâine?
Ea n-are voie de pateu, dar untul e de la gura copchiilor, pâinea e de la gura soţiei...

Aş fi băut o cană de lapte, dar sigur m-ar fi descoperit a doua zi.
Chiar dacă nu-mi zice nimeni nimic niciodată, îmi dau seama imediat din priviri că m-au prins.

***

E pateu de la moldoveni, de peste Prut, l-am luat din piaţă.
Nu e pateu de pui, e de găină, cu toate că are cam acelaşi gust.

În Basarabia nu există pui, în magazine găseşti doar copănele de găină.
Copănelele de găină arată la fel ca cele de pui de pe la noi.

La ei iese găina direct din ou.

***

La găini e oricum mai bine...
Nu puteam şi noi să facem ouă în loc să stăm amândoi însărcinaţi timp de 9 luni?

Dacă ar fi ieşit direct adolescent din ou, ar fi fost şi mai bine.
Introduceam bătaia în meniu din prima zi!

10 comentarii:

  1. :)))))))) Mai, ca simpatici mai sunteti, tu si cu sarcina ta :))))
    In conditiile astea - iti doresc o sarcina vesnica! Fara greturi! :)) Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si durerile facerii te chinuie in fiecare dimineata cate jumatate de ora :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija ca dupa nastere sa nu-ti lege trompa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare postarea gabi, tare comic in acelasi timp...

    Te ştiu de o caruţă de ani şi nu te ştiam asa..

    In viaţa de zi cu zi, dai impresia de altă persoana

    Dar văd că eşti un sesibil... Of ..

    Te aştept şi pe blogul meu !

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Amuzant ca de obicei....lasa ca o sa treaca si asta....ce sa-ti fac daca iti iubesti sotia asa de mult?!

    Numai bine va doresc amandorura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai amintit de un concediu facut in urma cu cativa ani. Atunci erau mai multi bani si ne permiteam sa facem cateva mii de kilometri prin tara. Plecam din Iasi, prin Maramures, coboram in Ardealul mult iubit, apoi mai la Sud, Transfagarasanul si mergeam, mergeam spre mare. Munte si mare, iar la intoarcere iar munte, la poalele Ceahlaului.

    Ei bine, dupa un drum lung si o masa copioasa luata la un han din Curtea de Arges, am dormit cateva ore. Era canicula ca acum. Poate chiar mai cald. Pe la 22.00 ma trezesc brusc si ii spun sotului meu ca mi-e foame. Nu a vrut sa iesim sa cumparam ceva de mancare, a spus ca e prea tarziu si nu e bine sa mancam.

    I-am spus, cu un sfert de gura: "macar o feliuta de paine cu pateu!!!". De atunci, cand ma vede ca mi-e foame imi spune replica aia cu pateul.

    Cat despre nemancatul noaptea...a trecut moda. Acum el mananca si la 12 noaptea daca ii este foame. Si nu mananca o feliuta de paine cu pateu, ci vreo 6 oua prajite, cu sunculita si salata. Si paine, normal.

    Of, romanii sunt slavii burtii!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) gabi se plânge el ... dar in schimb are şi el o burtă asa ca de boier ....

    Burta la barbati inseamana un lucru bun din cate am auzit la mai multe femei.

    Un bărbat care are o femeie frumoasa, şi are burtă ..... inseamană ca aceasta este batătura.

    Deduceţi fiecare ce doriţi de aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @CCM: eu inteleg sa-mi fie greata de la caldura, dar cum iti explici schimbarile hormonale? De trompa mea nu se atinge nimeni in afara de mine si de inca cineva!
    @Anda: da, mi se pare corect. Eu trebuie sa sufar o viata ca sa inteleaga toti barbatii prin ce trec femeile timp de 9 luni si apoi la nastere.
    @Adina: am niste contractii teribile in fiecare dimineata, ce pot sa fac?
    @Bidibum: pai bine-ai venit in blogosfera, mult succes. Foarte ordonata si calculata prima postare, sunt impresionat! Vezi ca nu ti-ai facut inca public profilul si nu se poate comenta la tine (nu stiu de ce).
    @Alice: multumesc mult, Alice, numai bine si tie!
    @Gianina: sotul tau imi aminteste de mine :) Pentru fiecare situatie am cate o replica din asta de aplicat sotiei. Iti dau un sfat, metoda folosita de sotia mea e foarte simpla: imi serveste la cina mancare fierbinte si cu multa grasime - adorm instanataneu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Astept cu nerabdare depresia postnatala.

    RăspundețiȘtergere