vineri, 10 iunie 2011

Bruxism-free at last!

Am scăpat de bruxism, mă simt mai liber decât un bebeluş lăsat fără pempărs pe o folie de nailon!

Mai contează că într-o singură şedinţă mi-a pilit 2 mm din toate măselele de pe partea dreaptă şi că acum iau calmante să-mi decongestioneze fălcile?
Nea! bineînţeles că nu.

Cică de ce n-am venit mai devreme?
De unde bani, tanti? - cu 60 de lei luam un bax de pempărşi la copchil!
Sau mai puneam 140 şi-mi trăgeam blog pe domeniu propriu!

***

Doamna mea stomatoloagă cea finuţă intră în fibrilaţii de câte ori mă vede.
Încă nu s-a obişnuit cu faptul că are pacienţi atât de tâmpiţi încât nu-şi cunosc nici măcar propria lor gură.

Îmi pune o plombă şi se trezeşte cu mine peste 2 luni.
- Mi-aţi făcut o lucrare foarte bună de 100 de lei, dar acum mi s-a spart măseaua.

Se uită în gură, apoi pe fişă, mai aruncă un ochi în mufarina mea şi tot nu-i vine să creadă:
- Nu, nu, nu! - de fapt s-a spart măseaua de lângă lucrare, uite radiografia, uită-te şi tu în gură, stai să-ţi fac o poză-ceva să vezi şi tu, să te convingi.

***

Scoate nervii, mai bagă o plombă şi când zice că a scăpat de mine iar îi bat  în poartă:
- Plomba asta nouă face toţi banii, nu mi s-a mai spart nimic, dar mă doare de mă cac pe mine!

Să leşine şi alta nu! - îmi bagă farul în ochi, bate cu instrumentul de metal în toate măselele, mă trimite la radiografie şi mă anunţă cu o faţă neîncrezătoare:
- Nu, nu, nu! - de fapt e de la altă măsea, nu eu am făcut lucrarea, boul ălălalt ţi-a lucrat numai pe două canale din patru. Tre' să-ţi dau jos coroana, să forez adânc şi să-ţi pun alta.

***

O lună de chinuri până pune noua coroană şi după juma' de an apare moi:
- Ultima lucrare a meritat cu prisosinţă 750 de lei, dar din cauza ei nu pot să închid gura şi mă doare toată falca de la bruxism.

De data asta era pe scaun şi n-am observat dacă o luase cu leşin, pare totuşi că s-a stăpânit mai bine.
- Strânge foiţa asta, închide gura, mişcă mandibula la stânga, acum la dreapta, acum stânga-dreapta. Nu, nu, nu! - nu e de la coroana pe care ţi-am pus-o. Tre' să-ţi pilesc juma' de gură şi să-ţi scot măseaua de minte.

***

Acu' e bine, dar mai mult ca sigur doctoriţa n-a scăpat încă de mine.
Dau un ban grămadă, dar ştiu sigur că o s-o bântui toată viaţa.

13 comentarii:

  1. Cand aud de stomatolog prind o viteza ca Lamborghini. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: mare greseala, fiul meu! Cu cat mai curand mergi pe la dentist cu atat mai bine. Si la sanantate si la bani.
    Asculta-ma pe mine ca-s om batran, trecut prin multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cand ma gandesc ce mult te invidiam ca pana la 30 de ani nu ai avut nici o carie!
    Oricum vad ca ai un adevarat talent sa bagi doctorii stomatologi in boale!Ai omis sa mentionezi prima vizita la dentist cand ai lesinat chiar tu si ai speriat-o pe d-na Vornicu.De ce ai renuntat la ea?Te-ai gandit ca-i prea batrana si nu ai vrut s-o ai pe constiinta?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: da, aveam dinti de cal in tinerete!
    Ca bine zici, am uitat sa mentionez ca am lesinat o data si la doctorita asta.
    Nu eu eram preferatul d-nei Vornicu, ci tu din cate imi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da' nu povestesti cum ai stat o ora pe masa de operatie asteptandu-l pe dl.profesor, care pana la urma nu amai venit?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: brr! Nici acum nu pot sa ma amuz de asta, d'apoi sa va mai amuz si pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Săraca stomatoloagă ... :)
    Bun sfatul tău de a merge la dentist. Eu nu am mers când a trebuit, iar acum regret.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum sa lesini la dentist?Asa de curajos esti?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Florin: pe cat posibil, incerc si eu sa mai educ lumea :)
    @Adina: eu sunt extrem de curajos, doar ca din greseala m-am uitat la seringa...

    RăspundețiȘtergere
  10. Da' n-ai şi tu, ca tăt omu', un buton "like" să poată cititoru să-ţi spună că i-a plăcut postarea şi să treacă discret mai departe?... Ori nu-l văd io?

    RăspundețiȘtergere
  11. @madredcat: bine-ai venit pe ulita noastra. Cred ca Like-ul e numai pe wordpress, blogspot-ul a cam ramas in urma. Oricum, pe blogul asta incercam sa fim interactivi, un simplu Like nu ne satisface.

    RăspundețiȘtergere
  12. :) ok. Da' nu voiam să fiu acuzată că îmi fac trafic la blog:D

    RăspundețiȘtergere
  13. @madredcat: nu, nu, nu, chiar sper din toata inima sa iti faci trafic la blog pe spinarea mea, o meriti :)
    Daca facem si link exchange, ma faci si pe mine fericit.
    C-asa-i in tenis!

    RăspundețiȘtergere