joi, 14 aprilie 2011

Sexy Sumo - 2011 Subaru Forester

Cred că am mai văzut filmuleţul ăsta la un coleg de blogosferă.
Lăsaţi un comentariu aici şi se rezolvă cu linkping-ul.



Mulţumesc, Cristi!

25 de comentarii:

  1. Clip publicitar cu imensi din astia nu am mai vazut pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: the Sexy Sumo team welcomes you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faci aici Gabi? Parca ziceai ca nu mai vrei atatia oameni fericiti in blogosfera. Pai ce facem?? Bloguim serios sau nu bloguim serios? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Irina: ai dreptate, m-ai prins, dar ce sa fac? Sunt atatea contradictii in mine, incat mi-e greu sa fiu consecvent cu mine insumi, darmite pe blog.
    Hai sa-i dam inainte cu fericirea deocamdata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sexy Sumo + Daewoo Matiz(Capota Matiz) = Dauna totala.

    RăspundețiȘtergere
  6. @CCM: cica e inclusa o clauza speciala Sexy Sumo la asigurari. Te despagubesc astia de la Casco mai mult de-o gramada!
    @Alice: ma gandeam ca pe la tine am vazut-o, acu' vad ca nu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cei de la Carpatica cu siguranta mi-ar da ceva...

    RăspundețiȘtergere
  8. @CCM: da, sunt cei mai flexibili din bransa. Mult succes in colaborarea cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Isi mentin silueta cu fructe!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Unu: cel mai bun fruct e muschiul de porc. Astia mananca trei pui numai la micul dejun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Are cineva un telefon mobil ieftin de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-l imaginezi pe cel batran pe capota loganului in cele 7 luni cand s-a lasat de fumat?
    E adevarat ca ramaneam fara masina,dar poza ar fi facut toti banii.

    RăspundețiȘtergere
  13. @CCM: multumesc de incercare, chiar astept propuneri.
    @Ela: Cel batran pentru noi / E Sexy Summo doi! Pe masina voastra s-a suit si calutul fermecat si tot a rezistat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ti-ai dat seama care sunt eu?

    RăspundețiȘtergere
  15. @CCM:Am un telefon moca pentru tine dar nu formeaza decat 8989989.

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci luptătorul Sumo e inclus în preţ?

    RăspundețiȘtergere
  17. @ccb: ala din mijloc esti tu. Daca si apelul spre 8989 e moca, il vreau!
    @Silvia: bineinteles, e ingerul tau pazitor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ia's te văd acu' de mă găseşti.

    Cealaltă Ancuţă

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cealalta Ancuta: ma bag oricand la un joc de-a v-ati ascunselea! Cine nu-i gata, il iau cu lopata!

    RăspundețiȘtergere
  20. #CCM: Nu te sfatuiesc sa accepti telefonul de la cel batran! L-o fi recuperat pe cel pe care l-a aruncat pe europeana cand am fost la munte.
    Multa vreme m-am intrebat ce-o avut cu el.Acum m-am dumirit:nu era multumit de conversatie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Atunci să-mi dai de veste când m-ai găsit. :D

    Cealaltă Ancuţă

    RăspundețiȘtergere
  22. Apropos de sumoii ăștia, ia de aici:
    http://arcadia-solum.blogspot.com/2011/04/sporturi-extreme-si-alte-dileme.html

    RăspundețiȘtergere
  23. @Cealalta Ancuta: game on!
    @silavaracald: imi pare rau, nu suport oamenii care nu inteleg anumite sporturi dar isi dau cu parerea.
    @Vera21: bine-ai venit pe ulita noastra. D-aia l-am postat.

    RăspundețiȘtergere