miercuri, 15 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte - În fundul gol

Pentru transparenţă totală şi în semn de adâncă mulţumire aplaudacilor mei, am aruncat un neglijé pe mine, mi-am tras o poză în oglindă ca piţipoancele şi am urcat-o pe blog.

Astăzi mă prezint în faţa dumneavoastră aşa cum m-a făcut mama.
Cer iertare persoanelor pudice şi celor oripilaţi de faptul că nu m-am epilat sub braţ sau pe picioare.

Statistică lunară - Blog de furăciuni



Pentru mai multe detalii, puteţi accesa direct contul meu: rot_gabriel1@yahoo.com/******. 
Parola e disponibilă doar în primele 5 minute de la publicarea articolului.
Oups, aţi ratat-o!

Sursă leapşă: Carmen.

P.S. Nu băgaţi în seamă statisticile mărite începând cu data de 08.06.2011, sunt creşteri artificiale din bunăvoinţa prietenului meu, Agregatoru'.

19 comentarii:

  1. :)
    Te salut, man!
    Din imortalizarea facuta reiese ca nu esti in fundul gol, ci cu chilotii-n vine!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca n-ai si o soba in fundal, nu esti pitipoanca adevarata :)) Asa ca hai cu soba la statistici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andrei: deci nu iau, ci dau. Misto!
    @Irina: bine ca mi-ai atras atentia. Blogger, LIPSESTE SOBA DE TERACOTA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Măcar tu eşti conştient şi doar în fundul gol că la alţii când văd aşa devine-un handicap şi atunci e gol şi fundul dar şi-n cap şi se pierd în preamărire şi îngânfare ...săracii !!

    RăspundețiȘtergere
  5. @SoriN: vreau si eu preamarire, ca ingamfat sunt deja!

    RăspundețiȘtergere
  6. Relax Gabi, nu eşti singurul cu gogoşarii ın vine:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Artistic Communism: e bine de stiut, dar unde vad si eu ce e in gogosarii altora? =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo Gabi! Esti cel mai tare blogger!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine,bine.Da-i de bine?
    Semnat: un ignorant

    RăspundețiȘtergere
  10. P.S. Simt nevoia sa ma explic.
    Ignoranta mea se datoreaza faptului ca,deoarece nu am acces la alte statistici ale altor blogari,nu pot face comparatie.
    Deci, vorba aia: esti cel mai tare din parcare, dar parcarea-i goala.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Adina: multam! Chiar mai bun decat Tudor Chirila? Oau!
    @Ela: nu prea e de bine. Sincer, eu nu am vazut pana acum decat statisticile lui Mantzy, era ceva in jur de 5000 vizite/zi. Intotdeauna m-am bucurat cand parcarea e goala, imi place cand sunt cel mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabi ma refeream la preamărire şi îngâmfare proprie căci dacă te preamăreşte altul e de bine oricine-ar fi si oricum ţi-ar pare .
    Eu ştiu , aşa cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristi: multam, si tie la fel!
    @SoriN: sper ca ti-ai dat seama ca glumeam. Asta cu preamarirea din partea altora mi s-a parut tot timpul suspecta. Eu niciodata nu am considerat-o ceva de bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti lipseste si carpeta cu Rapirea din Serai...pardon, cica esti pitipoanca...ma simt jignita:))
    Numai bine Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Complicat, foarte complicat, maii ales că IO unu' nu ştiu cum m-o făcut mama. Ştiu că m-o adus pe lumea asta în chelea goală la o casă privată, că aşa era obiceiul atunci când m-am născut, dar cum m-o făcut numai ea a ştiut şi n-a mai spus la nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  16. atata timp cat tu te simti bine ce mai conteaza ce cifre au altii. fii bucuros in parcarea ta, nu-ti fa griji de altii, exista si mai amarati:P
    seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. La mai mare și mai tare!
    Asta e bine venit oricând:D!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alice: am acasa o carpeta cu rapirea din Serai, fac poza mintenas si pun pe blog.
    Ce sa fac daca sunt pitipoanca? Imi cer scuze :)
    @Abbilbal: mai conteaza cum te-a facut? Important e ca te-a crescut bine si nu te dezbraci in fundul gol pe blog ca altii :)
    @Tu26dor: ar fi interesant de stiut ce cifre au altii, eu oricum am alte griji. O zi buna!
    @Se-cret: multumesc frumos, la fel si tie!

    RăspundețiȘtergere