luni, 1 august 2011

Vorbe din popor (9)

Greu, greu, dar dacă nu e inspiraţie ne prezentăm cu serialul în varianta light.

Azur - Ştiu un cântecel
   
Sau luaţi de aici.


Hugh Hefner mi-a bătut recordul de trei secunde. Crystal Harris:
Cum să spun, sexul cu Hugh Hefner durează doar două secunde.

Naşule, Măria-Ta:
Din partea noastră, pentru tinerii căsătoriţi, două milioane şi o vacă. Ridică-te, nevastă, să te vadă lumea!

Vă mai amintiţi de restaurantul Dunărea, lângă Hala Centrală din Iaşi?
- N-am mâncat nici un căcat astăzi.
- Eu am mâncat doi mici la Hală...

În tramvai:
Daţi banii ăştia din mână-n mână până-n fund la taxatoare.

De Crăciun, în vizită la nişte români primitori:
- Unde mâncăm şi noi o friptură?
- În gură!

Ne facem de cap:
Pup-o că după aia o bag şi n-o mai vezi!

Fază la Minimax, restaurantul animalelor:
- Cine-a comandat rahatul ăsta?
Imediat sar patru muşte înfometate şi îl devorează într-o secundă...


6 comentarii:

  1. Inspiraţie sau nu dar mi-ai înseninatziua cu o porţie de râs. Mersi.
    O săptămână minunată.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mdeh. multe clasice, dar aia cu Hugh n-o stiam.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florin: ma bucur sa aud asta, o saptamana usoara!
    @Iulia: tocmai ca in general lumea nu le stie pe alea clasice. Dar de Hugh stiu toti! Tineretul din ziua de azi, ce sa-i faci?
    @Adina: ma uit de cate ori am timp. Din pacate, sunt cam ocupat cu blogul in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  4. In parc, copilul Minimax i-mi sopteste la ureche:
    -Mami, vreau sa fac excremente!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: si eu, am auzit ca sunt la mare cautare zilele astea...

    RăspundețiȘtergere