miercuri, 3 august 2011

Miercurea fără cuvinte - Lăptic (18+)

Acest articol nu este recomandat minorilor!

Corso, Iaşi - Iulie 2011 - La un lăptic cu-cumătrul meu

Dragii mei mai tinerei, să nu faceţi ca noi!
Am ajuns la o vârstă la care ne permitem să abuzăm de substanţe gen lăptic, suc natural sau mai ştiu eu ce.

Sfatul meu: o bere, 50 de rom plus bacşişul ajung ca la vreo 10 lei.
E un mic efort din partea voastră, dar să ştiţi că merită!

Sursă leapşă: Carmen.

P.S. În poză, eu sunt ăla mai frumos. Ăla din dreapta...

P.P.S. Sent from my iPhone!
Adică poza e făcută şi trimisă de pe aifonul cumătrului meu.

14 comentarii:

  1. Tu esti ala mai frumos?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Era de la sine inteles ca tu esti cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina: pai cum nu? Cine altul sa fie?
    @Alice: eu, eu, eu!
    @Anonim (cumatra, sotia, cine oare?): in sfarsit cineva cu simtul esteticului...

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa atata timp....tot greu te prinzi...e drept ca nici eu nu las prea des comentarii

    RăspundețiȘtergere
  5. O fi laptele scos de la frigider şi atunci de unde atâta prindere? Să mai stea puţin la cald nu doar la calt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maica,pe vremea mea nu era laptic la crasma!
    P.S. Dupa cate pahare te-ai vazut cel mai frumos?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dreapta de la mine sau dreapta de la tine?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: saru'mana cumatra!
    @Abbilbal: daca-l lasam sa se incalzeasca ne faceam pulbere!
    @Ela: ehe, alte vremuri acum! Inainte era mai bine, sa stii. Dupa juma de pahar eram cel mai frumos din lume...
    @Iulia: ca sa fii sigura, eu sunt ala intr-o ureche. O stii pe aia cu "Ceausescu-ntr-o ureche"?

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabi , te salut !

    Mi-ai amintit că odată era o băutură turcească în care dacă puneai puţina apă arăta exact ca laptele . Iar noi ce de lapte mai beam atunci !

    Aşa că spor la treabă !

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) adorabil text, esti iertat ca ai folosit o gramada de cuvinte întro zi în care doar fotografiile au voie sa vorbeasca!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum ii sta bine unui barbat care se respecta. Cu paharul de laptic. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  12. Semeni cu tac'tu din ce in ce mai mult la aspect.

    RăspundețiȘtergere
  13. @SoriN: bautura diavolului, nu alta... S-o recomandam minorilor!
    @Carmen: Multumesc, am fost nevoit sa bag text, mai ales cu 18+. P.S-ul sau P.P.S-ul nu se pune, nu?
    @Costin: barbat adevarat, stapan pe masculinitatea lui, in touch cu partea feminina din el. Asta-s eu!
    @Adina: ce pot sa fac? Tata a fost un norocos, sigur suntem copchii lui. De mine nu pot sa zic acelasi lucru, fiica-mea seamana cu soacra-mea...

    RăspundețiȘtergere