luni, 18 iulie 2011

Vorbe din popor (8)

După o lungă perioadă de absenţă nemotivată, revenim în forţă cu serialul vostru favorit.




Femeia care mi-a redat încrederea în viaţă, Mariana Moculescu:
Dintre toţi bărbaţii din viaţa mea [...], Horia m-a sărutat cel mai bine între fese.

Ileana, la moartea lui Barabulă:
Uite, măi Gheorghe, cum plouă, parc-o murit un călugăr!

Soţia lui Lili, în momentele de extaz conjugal:
Uite-aşa se ţine casa,
Nu cu bâta să-mi rupi coasta!

Reclamă telefonie mobilă, Republica Moldova:
Legătura adevereşte mijloacele!

Tot de-ale moldovenilor:
Traduceţi în engleză: gheaţă, ceai, laba piciorului.
[Ice, Tea, Foot]
Invitaţie la distracţie:
- IBM şi noi ceva?
Ajutor la nevoie, mai curat, mai strălucitor:
- Dă-mi şi mie o ţigară.
- ARIEL!

La final, un banc prea bun să fie adevărat:
Mama vine cu fiul la doctor:
- D-le doctor, priviţi, fiul meu are ceva la puţă!
Doctorul, aruncând o privire:
- Deci, din acest moment puţa o numim penis şi începem să tratăm sifilisul.


11 comentarii:

  1. Snoavele cu moldoveni le-ai cules duminica de la fratele si prietenul tau din Basarabia?

    E cumva ala care arunca dopul de la sticla de bere de 2 litri si declara sotiei:
    "-Femeie,puntile s-o rupt!Cale de intoarcere nu mai exista!"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă tot ne ţinem de traduceri, cum spui în engleză "ziua păcii", fără să depăşeşti limitele şi să sari calul? :D

    Mersi pentru porţia de râs, Gabi! Bine-ai revenit! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă, lasă... că unii adoră pupatul între fese. Either way :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: is doi frati si prieteni din Basarabia si amandoi sunt criminali de simpatici. Ala cu puntile e inca la Chisinau, nu stiu pentru cat timp...
    @Alice: vad ca vrei sa ma convingi sa-mi iau aer conditionat! O zi frumoasa in continuare, Alice.
    @Dana Diaconu (fosta Talpos): multumesc de urari! E din cauza ca am eu o minte perversa sau nici ziua pacii nu mai este ce-a fost?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iulia: intrebarea corecta e cine NU adora pupatul intre fese? Eu sigur nu-s printre ei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, nimic nu mai e cum a fost... dar minte perversă ai oricum :P

    Şi ca să-ţi răspund la o întrebare mai veche (că tot mi-ai arătat şlapii :D), am revenit la sănătoasele origini, ca să nu uit de unde am plecat ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dana: multumesc ca ma accepti asa cum sunt! Important e sa constientizezi ca viata asta e atat de frumoasa pe cat ne-o facem noi. Si nu ma refer aici doar la faptul ca din cand in cand trebuie sa ne oprim si sa mirosim o floare. In viata poti face lucruri mult mai interesante de atat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, de acord cu tine întru totul! Viaţa e frumoasă şi merită trăită la maxim, cu flori mirositoare în jur sau fără ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Una adevarata:
    O doamna la ginecolog.
    - Domnule doctor, spune ea rusinata. Am ceva probleme cu pasarica...
    Doctorul se duce la geam, dand din maini si alungand vrabiutele:
    - Fugiti de aici, pizdulicelor!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anda: la ginecolog e defect profesional =))

    RăspundețiȘtergere