vineri, 29 iulie 2011

Noada

Dedicaţie pentru Adina, că a terminat ea facultatea bine-mersi şi că a cerut ea expres să vă chinui eu pe voi cu noada mea.

***

Recunosc cinstit, eram genul ăla de om care spunea "Mă doare-n cur!" şi în momentele când nu avea pentru ce să mă doară.
Zis şi făcut! - după atâta zis începu să mă doară pe măsură.

Ca de obicei în asemenea situaţii oarecum jenante pentru unii oamenii care nu sunt ca mine, abia aşteptam s-o întreb pe cumătra mea ce e de făcut.
În primul rând pentru că ea nu e ca mine şi se jenează la faze de genul ăsta, în al doilea rând pentru că e mamă, soţie, femeie şi pe deasupra e şi asistentă.

Asistentă medicală, desigur.

***

"Cumătră, mă doare-n cur!" îi zic în loc de salut, dar cu genul ăla de ton de pe patul morţii.
Am numărat în gând: unu Mississippi, doi Mississippi... Cum mă aşteptam, i-a luat exact cinci secunde să-şi revină din şoc!

"Cum de ce-ţi spun ţie? - lasă-mă să-ţi explic!
Ştii că deasupra locului prin care ne ducem când ne ducem avem un os mic şi ascuţit?

Ei bine, eu nu ştiam până n-a început să mă doară.
Ce coccis? - la noi la ţară îi zice noadă!

Dar mă doare atât de tare când stau jos, de parcă mi-a mai crescut un testicul pe noadă.
Vezi că pentru ouţe ştiu termenul medical?"

***

Cică să mă duc la doctor.
La ce-a mai făcut atâta şcoală dacă nu mă ajută cu nimic niciodată?

Doctorul m-a trimis la fizioterapie.
Acolo, întâi mi-au zis că sunt bou, că habar n-am să stau pe scaun.

Cum adică? - eu la serviciu doar atâta fac, stau pe scaun.
Îmi spun mie ăia că nici la asta nu mă pricep?

***


Asistenta era mai timidă la început, dădea cu cremă în jos până la un punct şi apoi se oprea.
"Doamnă, ştiţi ceva? Pe mine mă doare mult mai jos. Daţi cu încredere până la capăt, mi-am făcut frumos toaleta înainte să vin aici!"

Norocul ei că n-a trebuit să-mi facă masaj în zona respectivă.
I-am zis să bage şi tăbliţele alea metalice mai jos printre fese, doar nu-i dau bani degeaba.

***

Oricum s-a răzbunat pe mine cu vârf şi îndesat.
În viaţa mea n-am făcut atâta "mersul piticului" şi nici nu mă gândesc să mai fac vreodată.

Acum nu mai folosesc expresia "Mă doare-n cur!" pentru că ştiu cât de naşpa e să te doară acolo.
Să aveţi şi voi grijă de-acum înainte!

14 comentarii:

  1. Multumesc de dedicatie!In sfarsit s-a indeplinit acest vis! Multumesc Gabi Rotaru!;))
    Nici eu nu prea mai zic "Ma doare-n..." ca tot pe scaun stau la munca :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: imi amintesti de mine cand mi-a zis doctorita ca e baiat: multumesc, multumesc, saru-mana, multumesc!
    Pentru munca, exista exercitii speciale de noada, vezi pe net.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mai poti sa patesti ceva daca stai toata ziua pe scaun: incepe cu h.Si tot dureri in... ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: te refereai la hemoroizi? Recomand Hemorzon-ul, l-am folosit cu succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna postare!Din istoricul blogului am observat ca ai ajuns la medici destul de des, cu diverse probleme.Se cheama ca esti cam subred pt. varsta ta!
    O curiozitate: dupa tratamentul cu creme si fizioterapie te-a mai durut noada?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: eu credeam ca toate postarile mele sunt bune, unele chiar senzationale! Astea cu medicii mi se par mie amuzante, probabil de aia sunt asa multe.
    M-a mai durut inca 2 luni. De fapt e un inceput de reumatism care imi afecteaza diverse zone intime ale corpului. Asta-i norocul meu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta se cheama: ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca.

    Lasand un pic gluma (dureroasa) la o parte si fiind putin off topic - si trimisul la naiba isi are, de multe ori, efectul dorit. Si cel mai grav e atunci cand le adresam aceasta urare celor dragi ai nostri, chiar si copiilor. (fara nicio aluzie)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anda: incerc sa educ tineretul asta sa nu mai vorbeasca asa de urat. Cateodata trebuie sa te sacrifici tu ca sa invete ei! :)

    Mda, mie imi place aia cu blestemul parintilor. Mai in gluma - mai in serios, mai la nervi - mai la suparare, dar biserica zice ca nu te mai spala nimeni de pacate dupa asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce blog ar fi iesit daca erati vreo zece frati?!

    RăspundețiȘtergere
  10. @CCM: as fi avut deja vreo 30 de comentarii pe postarea asta! N-am avut noroc in viata...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alice: corect, e destul de tare coccisul ala :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi s-a spus in facultate ca scoala multa se face ca sa stii, cand e nevoie, unde sa cauti in carti...

    RăspundețiȘtergere
  13. @isis: si mie, dar cumatra mea nu poate sta cu seringa intr-o mana si cu cartea in cealalta... Eu cred ca stia despre ce e vorba, dar nu a vrut sa-mi spuna mie.

    RăspundețiȘtergere