joi, 11 august 2011

În sfârşit o idee bună!

Nu se mai întâmplă nimic neobişnuit în viaţa mea, zilele trec una după alta, frumoase şi liniştite.
De frumoase nu mă plâng, problema e că de la atâta linişte suferiţi voi, sărmani dependenţi de blog.

Da, da! - tu şi tu...
Nu v-aţi prins că doar voi doi aţi mai rămas?

Tocmai ce-am auzit că al treilea a dat colţul după o supradoză de furăciuni blogosferice.
Fie-i anonimitatea uşoară!

***

După cum mă cunoaşteţi deja, nu prea am nevoie de aplaudaci la cât de egolatru sunt.

Pentru cei care n-au timp să caute ca mine pe dexonline: cum ar fi că adică eu latru impresionat ca un căţeluş la ego-ul meu propriu şi personal, iertat fie-mi pleonasmul.

Asta îmi aminteşte de bancul cu câinele încovoiat cu capul între picioare:
- Dom'le, eu ce fac aici? Dau sau iau?

Cu toate astea, am o problemă: eu cu ce să mă laud la mine însumi?
De unde şi nevoia imperioasă de a face ceva să am ce scrie pe blog.

***

Şi atunci s-a aprins beculeţul: o relaţie extraconjugală ar schimba totul!

Puritanii vor zice că sunt un porc chiar numai pentru faptul că m-am gândit la aşa ceva în condiţiile în care mă aşteaptă acasă copchilul şi nevasta (în această ordine, după numerele de pe tricou).
Liniştiţi-vă puţin şi lăsaţi-mă să termin, vă rog!

***

Da, scopul final e să copulez cu alte persoane de gen feminin în afară de nevastă-mea.
Totuşi, plăcerea constă în pregătirea minuţioasă şi în vânătoarea ce urmează pregătirii.

Vă jur că o dată ce sunt sigur că mi-aş putea atinge scopul - de exemplu când ajung la trei centimetri de blană - mă opresc respectuos, mulţumesc frumos, mă şterg la gură şi mă duc acasă la copchil.

***

Deocamdată mă pregătesc minuţios, în sensul că încerc cu soţia diverse locaţii, orice în afară de casa mea.
Să nu cumva să mă inhib când vine momentul extraconjugalului...

Mulţumim de garsonieră, cumătre!
Vacanţă plăcută în continuare.

P.S. Am udat şi florile...

13 comentarii:

  1. Poate ca sotia ta nu va citi postarea de azi... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha,asta faceati voi aseara in garsoniera! Sotia ta mi-a spus ca udati florile...
    Imi cer scuze in numele meu si al dobitocului alcoolist( care mi-a busit masina) ca v-am deranjat.
    P.S. Ma uimesti mereu cat de mult poti sa semeni cu tat-tu (asta apropo de parerea f. buna pe care o ai despre tine insuti si de faptul ca nu te poti abtine sa o impartasesti tuturor)!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: noi avem o casnicie foarte sincera, sotia mea stie deja. I-am explicat ca extraconjugalul e pentru blog, n-are nimic impotriva.
    @Ela: da, uitasem partea cu udatul florilor. Daca n-as avea o parere buna despre mine, la ce-as mai avea nevoie de blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cumatrul acum afla ca nu ati udat doar florile?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: eu l-am anuntat ca-i spurc casa daca imi lasa cheia. Ce sa-i fac?

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Ce nu face bloggerul pentru aplaudacii lui!:)) Hai ca esti chiar tare.....get it? tareeee:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alice: multam, pot sa te includ in lista de posibile extraconjugale? :)
    Acum lucrez la lista...

    RăspundețiȘtergere
  8. Apropo de extraconjugale...Privind in jurul meu la alte cupluri, am ajuns la concluzia ca anul acesta este anul "extraconjugalelor". Am vazut f multe exemple. Deci esti la moda!Sau in trend!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adina: eu si cu Lady Ga-Ga-Ga ce mai suntem la moda!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca e pentru blog si aplaudaci, eu cred ca merita sa platesti pretul unei extraconjugale! ;)

    Stii cum e principiul ala al lui Pareto? 20% da, 80% nu. Adica una din cinci se va impiedica! Asa ca... fa lista luuuunga, Gabi! Nu de alta, da' sa ai de unde :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Isis: saru'mana de incurajari, am vreo sansa cu femeile maritate?

    RăspundețiȘtergere
  12. Radu Mazare spuse mai ieri ca "orice barbat vrea toate femeile din lume; sigur ca nu se poate, dar el este dator sa incerce".
    Eu cred ca se referea si la cele maritate. Zic si eu... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Isis: aha, atunci am mai adaugat un nume pe lista.
    Nici Mazare asta nu e prost. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere