joi, 21 iulie 2011

Nu mai pot ţine pasul cu mine!

A ajuns la urechile mele zvonul că unii dintre voi mă pomeniţi în rugăciunile voastre în fiecare seară înainte de culcare:
"Dă-i, Doamne, păcătosului ăsta un dram de înţelepciune şi decenţă, să nu ne mai chinuie cu serialul ăla de ne duce pe noi în ispită!"

Dar voi ce credeţi, că eu pot să mă împotrivesc acestor instincte animalice?
Mă chinuie, mă macină, fierb în mine şi se adună până dau pe din lături pe blog.

Şi da, puteţi face fără nici o problemă analogia cu lăturile porcilor căraţi de cumătrul meu cu Matizul personal!
Din păcate, suntem toţi în aceeaşi troacă...

***

M-am tot lăudat că sunt EXTREM de bine dotat şi voi nu m-aţi crezut.
Ha, ha, ce glumă bună, hi, hi, ce nas mare are şi ce ditai pantoful poartă...

Ei bine, acum am un diagnostic medical ce confirmă afirmaţiile mele.
Boala se numeşte sindromul "Terente", adicătelea mai pe româneşte supraîncălzirea canalului urinar.

***

Din cauza lungimii obiectului în cauză, stăteam vreo două minute din momentul când îmi dădeam drumul până începeam să fac efectiv pipilică.

Ca să nu mai pierd timpul aiurea, în ultima vreme îmi dădeam drumul din momentul când deschideam uşa la baie, având destul spaţiu temporal să mă poziţionez în faţa bolului şi să mă desfac la şliţ.


***

La un moment dat, începuse să mă usture.
Mă prezint la doctor regulamentar, ăsta se uită perplex şi cheamă toate rezidentele să vază şi ele minunea.

Aşa dezgolit cum mă aflam, primul meu gând a fost că sunt pe ducă.
Nu, nu, de fapt explicaţia era foarte simplă.

Vezica nu mai putea face faţă organului.
În condiţii de arşiţă şi de presiune scăzută, la aşa un canal urinar de lung, urina se evaporă pe canal şi crează o presiune fantastică înapoia asupra sfincterului ce reacţionează prin constrincţie cu o forţă aproape egală de sens invers, rezultând astfel un perpetuum mobile cu consecinţe nefaste asupra vezicii.

***

Tratament? - cică să beau multă bere.
Habar n-am în ce fel ajută, nici doctorul n-a ştiut să-mi explice.

Eu m-am cam lămurit cu medicina românească.
Degeaba plătesc asigurare medicală, doctorul nu-mi poate da reţetă compensată pentru bere.

Vi se pare normal aşa ceva?

14 comentarii:

  1. De Ciomu ai auzit?
    Lucreaza pe asigurare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @CCM: multumesc de sugestie, daca o sa am nevoie de interventie chirurgicala de reducere, apelez la Ciomu. Are asigurare medicala de bautura? Altceva nu-ti mai ramane de facut in viata dupa el...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: tre' sa fie o gluma buna, dar nu ma prind. Unde, ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-ți rămâne decât o soluție: să-ți faci căsuță prin bălțile Brăilei și să stai la pândă!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iulia: se pare ca azi sunt cam idiot. Nu inteleg nici remarca ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia: noroc de CCM ca m-a edificat. Adica sa haladuiesc ca Terente. Nu-i o idee rea, iau si laptopul daca au wireless prin baltile alea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare Gabi !
    Părerea mea este că tot berea ...presiunea creste si răzbate !

    Căci despre Terente nici gând , zic eu , pentru că datorită faimei si mărimii s-a pus problema unui tatuaj edificator şi provocator , că de , nevoia era mare (la propriu) iar de sfârşit nici gând cum s-ar crede , fericit ci hăcuit .

    RăspundețiȘtergere
  8. @SoriN: in sfarsit cineva care intelege mecanica lichidelor. Cum dracu' de doctorul ala nu stia?
    Da, am auzit si eu de tatuajul lui Terente, da' nu stiam c-a sfarsit asa rau. Deci nu mai mai duc in baltile Brailei!
    Multam de sfat.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cristi: welcome back! La noi in grup circula o vorba din batrani: Berea e importanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu te pomenesc mereu....nu-i asa ca sughiti mereu??:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Terente pe blogul 1,Zeu bun pe blogul 2!
    Hopa,blogul 2 a disparut din lista!
    Ai renuntat la literatura,maestre?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca de obicei, dupa ce am fumat o tigara, mi-avenit o idee!
    Sper ca am inteles bine:nu poti sa faci pipi pt. ca ai cuculetul prea lung.
    Stiu cum sa faci rost de bani pt. tratament(adica pt. bere).Spune-i lu' mama cat esti tu de bolnav ,si ,de unde are,de unde nu are, plateste medicatia pe perioada nedeterminata!
    La mine a tinut faza asta de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere