miercuri, 5 ianuarie 2011

Urnele de vot s-au închis...

Mda, doar 30 de persoane mi-au relatat cât de gheu pot să fiu, după ce şi-au pierdut cel puţin 10 minute din viaţă pe blogul meu:
  • 12 (40%) - Mor femeile după tine, fă-ţi un control.
  • 11 (36%) - George Michael ar fi fericit să te întâlnească la pişoar.
  • 7 (23%) - Nu sunt sigur dacă eşti bărbat, femeie sau MILF, dar te adaug la Favorites.
După cum vă promiteam anul trecut, doresc să ofer un cadou celor ce au ales varianta câştigătoare.

Metrosexual înrăit, iubit de toate femeile rămase singure pe o insulă pustie, pustiitor de frumos, mânat doar de intenţii vădit răuvoitoare îndreptate împotriva sutienelor, copie fidelă a lui Adonis, preferat al surorilor Roman, celebru fiu al satului, mă prezint astăzi în faţa dumneavoastră spre veşnica adorare.

Pălăria de gabor, asortată cu mustaţa pe oală, se îngemăneaza perfect cu ochelarii de soare, completaţi cu mărinimie de fularul de hipster.

Femei din toată lumea, iertaţi-mi viitoarele chinuri din visurile fierbinţi ale nopţilor de vară!


13 comentarii:

  1. Acesta este sotul meu !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i corect! E mofidicata!=))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina: Si asa efectul asupra femeilor va fi catastrofal. Iti dai seama ce se putea intampla daca nu o modificam?

    RăspundețiȘtergere
  4. La votul ăsta, spune drept, s-a dat ceva pe sub mână? Parcă prea-i mică diferenţa între primele 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. @CetateanulTurmentat: Daca primesc destule cereri, va fac cadou si premiul pentru varianta de pe locul doi.

    RăspundețiȘtergere
  6. asta e cuñado meu, dar ti-ar sta mai bine cu racheta mea de tenis.
    PABOVA

    RăspundețiȘtergere
  7. @PABOVA: In sfarsit a remarcat cineva racheta

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu poza asta ai atins perfectionismul in Paint. Cred ca o sa iau niste lectii de la tine

    PS mustata e complet gay

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim: ofer lectii doar contra cost.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim: multumesc. Ma bucur ca s-a dat sfoara-n tara de cat de tare sunt!

    RăspundețiȘtergere