vineri, 28 ianuarie 2011

După cum am promis...



27 de comentarii:

  1. Sa-mi spui si mie cu cine vorbeai,ca sunt tare curioasa ;))Doar mama s-ar descurca atat de bine cu messengerul :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau este....sotia cumatrului cel alb =))?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adina: Da-mi 10 lei daca vrei sa-ti spun cine a fost.
    Abia astept sa pun pe blog ultima conversatie la telefon cu mama, dar mai mult ca sigur n-a ajuns pana la YM.

    RăspundețiȘtergere
  4. sotia cumatrului cel alb29 ianuarie 2011 la 08:47

    Adina esti foarte perspicace,dar nu eram eu.Nivelul la care sunt e ceva mai jos.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Sper sa fii fost o persoana trecuta de varsta a doua !

    RăspundețiȘtergere
  6. @sotia cumatrului cel alb: Atunci sa fi fost chiar cumatrul cel alb?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dani: ai ghicit, noi il cunoastem ca "Cel batran", abia a ajuns la varsta a doua...

    RăspundețiȘtergere
  8. oare ce cauta la pc acest individ? oare ce varsta are? sa il invete cineva "Tainele PC-ului"

    RăspundețiȘtergere
  9. @BogdanSDR: eu zic sa inceapa cu ABC-ul PC-ului. Eu il recomand pe Rares, doar 10 RON pe ora.

    RăspundețiȘtergere
  10. sotia lui cel batran30 ianuarie 2011 la 12:00

    Sotul meu ar deveni celebru,l-ar bate in accesari si pe ala cu"nu stiu d-astea"daca l-ar filma cineva cum tasteaza el cu un singur degetel,cum se uita atent pe ecran dupa fiecare litera si cum se scarpina in cap dupa fiecare cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  11. 12:46 ce inseamna PC ? unde sunt vremurile cand scriam scrisori?cand pierdeam jumatate de zi si jumatate de caiet dictando pentru continut si incadrare in pagina?cand intrebai postasul daca ai ceva,el spunea nu, iar tu, in barba ,"ba p-a mati"? Terminat 13:07

    RăspundețiȘtergere
  12. va rog dati dovada de intelegere

    RăspundețiȘtergere
  13. @cel batran: PC inseamna personal computer, si traducerea in romana: calculator personal.

    RăspundețiȘtergere
  14. @cel batran: devii din ce in ce mai bun. 21 minute pentru atatea cuvinte e un record personal.

    RăspundețiȘtergere
  15. sotia celui batran30 ianuarie 2011 la 14:32

    Dupa atata reclama negativa facuta propriei familii (pt. amuzament), rugam pastrarea anonimatului.

    RăspundețiȘtergere
  16. l-am avut profesor pe rares,este ca domnul profesor chiriac,cunoaste atat de bine materia incat elevii nu reusesc sa invete nimic. Adina nu huli pe cei batrani!

    RăspundețiȘtergere
  17. sotia celui batran30 ianuarie 2011 la 14:49

    Da,am observat si eu ca Rares nu are metoda pedagogica.

    RăspundețiȘtergere
  18. @sotia celui batran: de aia va cere atat de putin Rares. Iti dai seama cat ar costa pe ora sa va invat eu?

    RăspundețiȘtergere
  19. sotia celui batran30 ianuarie 2011 la 15:27

    Da, maestre, nu ne permitem sa va avem profesor.In schimb l-am facut celebru pe Rares.Chiar ma mir ca nu s-a intrebat nimeni "cine este acest Rares?".

    RăspundețiȘtergere
  20. @cel batran: eu n-am hulit pe nimeni, am incercat doar sa fiu draguta si sa dezleg enigmele legate de cuvantul PC :))Nu stiu d-astea!
    @sotia celui batran:am pastrat anonimatul inca de la primul comment.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Adina: eu eram ala cu indiscretia, nu m-am putut abtine.
    @sotia celui batran: toata lumea stie cine e Rares.

    RăspundețiȘtergere
  22. Intre postari mergeti la o tigara?!
    Multumesc!
    P.S. Traiesc.Inca.

    RăspundețiȘtergere
  23. @CCM: si noi la ce am mai mancat coliva?

    RăspundețiȘtergere
  24. Cel batran a inceput sa invete de la Cel Tanar :))
    Cel Tanar catre Cel Batran: Mai da un telefon sa-ti mai explic cate ceva despre Tainele Internetului

    RăspundețiȘtergere
  25. Rares is back!
    Te rugam sa ajuti niste oameni sarmani, altfel raman fara aplaudaci.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma gasiti si pe blogul meu sau la telefon (0.99 Eur / 30 sec) :D

    RăspundețiȘtergere
  27. @Rares: nu prea accept reclama pe blogul meu, data viitoare sterg comentariul.

    RăspundețiȘtergere