luni, 29 noiembrie 2010

De ce mi-am tras blog?

Urmăresc de multă vreme câteva bloguri:

Zoso e blogul şi blogul e Zoso.
Am învăţat de la el multe lucruri interesante pentru un blogger începător. Duce un război nesfârşit cu spammerii şi hoţii de conţinut.
Faptul că se ceartă cu Badea cred că doar îi măreşte traficul, de fapt seamană leit unul cu altul.

Mircea Badea şi-a făcut blog din două motive: să-i dea peste nas lui Zoso şi să aibă libertatea de exprimare ce îi lipseşte la emisiune.
Da, are traffic mai mult decat Zoso, însă îşi face cam multă publicitate în emisiune. Nu am observat nimic pe blogul lui care să nu poată fi spus şi în emisiune. După numărul de reclame de pe blog, întrezăresc un alt motiv.
Îi urmăresc cu plăcere emisiunea, verific noile postări de pe blog zilnic, dar comentariile vizitatorilor mă plictisesc îngrozitor. Carmen arată superb...

Radu de la Pitici Gratis e troll-ul perfect.
Câteodată mă amuză, alteori mă plictiseşte, dar niciodată nu îl iau în serios.
E drăgălaş şi nevinovat ca un pudel în bratele unei piţipoance.

Mantzy îmi e foarte simpatic.
Apreciez amintirile din picionerie în Motrul natal, dar publicitatea la kakamize e cam exagerată.

Cu Jeg e foarte complicat.
Scrie atât de rar şi termină povestirea atât de repede încât îţi vine să-l strângi de gât.
Totusi, merită vizitat zilnic, chiar şi pentru comentarii.

Din blogul lui Cabral mă interesează doar 10%.
E un tip ok, dar nu suntem pe aceeaşi lungime de undă.

Era să uit... De ce mi-am tras blog? Pentru bani, desigur...

13 comentarii:

  1. citez: "Carmen arată superb..."
    1. ce arata superb?
    2 poate de la gat in jos

    RăspundețiȘtergere
  2. @satefac: Eu mi-am luat-o deja pentru faza cu Carmen. Putem comenta alt citat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti recomand blogul lui Tudor Chirila :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: Am incercat din rasputeri sa-l urmaresc... N-am reusit.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: Spre deosebire de cei 10% ai lui Cabral, Tudor Chirila nu reuseste sa treaca de pragul minim de 2%.
    Si te asigur ca Radu nu m-a influentat deloc: http://www.piticigratis.com/2009/11/hipsterul-anului-rezultate/

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-a impresionat descrierea mult prea plastica a domnului Radu.Pare obsedat si frustrat in acelasi timp...O fi el mai talentat?Nu mi se pare.Da impresia unui adolescent batut in fiecare zi de colegii lui, care acum are ocazia sa se razbune:))Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adina: Nu trebuie sa te cobori la nivelul lui pentru ca ii permiti sa-si atinga scopul. O fi, n-o fi frustrat, el ofera un loc in care ceilalti pot sa-si exprime frustrarea. Exact ca la un meci de fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: mai dureaza putin, dar e promitator.

    RăspundețiȘtergere