joi, 16 iunie 2011

Vorbe din popor (7)

Nu s-au mai adunat aşa multe vorbe din popor ca altădată, dar în lipsă de alte subiecte, să-i dăm drumul.

Impuls - Mână caii, vizitiu!
   
Sau luaţi de aici.

Pentru prima oară în viaţă, copilul Minimax ne petrece la plecare până la uşă, după ce a primit 10 lei de la nană-sa:
- Pa, nana! Ţi-aş trimite o carte poştală, dar nu ştiu cum!
De la Edy, pomenire:
În general, moldovenii mănâncă foarte sănătos, fără E-uri: pâini, carni, legumi...
De la colegul de cameră capitonată:
Dă-i unui om un peşte şi-l hrăneşti pentru o zi.
Învaţă-l să fie peşte şi îl hrăneşti o viaţă întreagă.

[Urmează conţinut explicit]




Tot de la colegu':
Râdem, glumim,
Futem, plătim!
De la celălalt coleg:
Fraţilor, nu fiţi hoţi,
Facem hora, futem toţi!
Cernohuz, idolul nostru, al tuturor:
- A făcut nevastă-mea o friptură aşa bună de să te lingi pe pulă!
Vasea, într-un moment mai naşpa al vieţii:
- Sunt atât de supărat de-mi curg lacrimi din pulă!
Autor necunoscut:
- Ce te uiţi aşa la mine, ca muta la pulă?!


6 comentarii:

  1. Un coleg de serviciu foloseste expresia asta: Râde ca muta la p..ă. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: prima impresie nu e deosebita, dar, daca stai putin si iti imaginezi muta, citatul devine chiar interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut o perioada destul de lunga in tineretea mea cand eram de o inocenta si o naivitate vecina cu prostia.Eram convinsa ca sotul meu nu vorbeste urat si nu injura.
    Dupa 7 ani de casatorie plus 5 ani in care am fost prieteni l-am auzit vorbind la telefon cu un coleg...Nu stia ca eu il aud.Am ramas socata!

    Asa ca am tras concluzia fireasca: toti barbatii "este" porci.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela: e bine ca ai precizat, probabil ca lumea are impresie ca numai eu "este" porc si nu mai comenteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. In cocina pute,e plin de rahat.Nu toata lumea are chef sa se murdareasca.
    Acu',daca m-ai intreba pe mine,ti-as spune si eu "mai taie-le,da-le dracu' "

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: din pacate, nu ma lasa inima sa ignor asemenea bijuterii. Unul dintre noi trebuie sa se sacrifice, m-am hotarat s-o fac eu pe-a eroul.

    RăspundețiȘtergere