luni, 2 mai 2011

Prosoape

Trecut-a anul ca un nor lung pe şesuri şi momentul veni să fac iar baie.

Soţia dormea, fiică-mea o imita cu succes (e la vârsta la care face ca noi, urmează vârsta la care face ce îi spunem noi şi apoi vârsta la care face numai ce vrea ea), aşa că mi-am luat inima în dinţi şi cârligul de rufe de pe nas să purced la baie.

Intru hotărât şi dau de primul hop: schimburile erau în camera adormitelor, nu m-aş fi băgat nici mort acolo să nu care cumva să le trezesc.
Nu-i nimic, mi-am zis, abia aştept s-o ard iar la peleul gol în halat, cu juniorul fluturând în vânt.

Dau drumul la apă încetişor să nu fac zgomot, arunc hainele murdare în coş şi atunci, complet dezbrăcat şi neajutorat, mă trăsneşte a doua problemă.
Erau vreo cinci prosoape în baie, dar toate erau din acelaşi set!

Pe care să-l iau, cum să-i stric neveste-mii setul? - că îmi rupe sigur astosul (cap - ţeastă - ţestos - astos).
Ordonată cum o ştiţi, nevastă-mea are un fetiş cu prosoapele.

Unii soţi se ceartă de la capacul de pe WC dacă-i lăsat ridicat, alţii de la modul în care e apăsat tubul de pastă de dinţi - noi ne certăm de la prosoape.
Avem un dulap plin de prosoape pentru că nevastă-mea e o mică preoteasă (taică-su e preot), dar la baie deseori nu găseşti niciunul şi Doamne-fereşte să iau eu unul direct din dulap că întotdeauna îl iau pe cel greşit.

În disperare de cauză, m-am şters cu halatul...
Îl recomand ca soluţie alternativă, dar apoi să săriţi repede în alte haine că vă îngheaţă tălpile imediat.

P.S. Iar am rămas în urmă cu vizitele pe la vecini.
- Dar de celălalt blog ai timp, nu?
- Păi dacă primesc link-ping-uri...

14 comentarii:

  1. Asa se intampla mereu, Gabi! Toti incurcam prosoapele! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa lectura,in fata ochilor mintii,mi-a aparut cel batran ranjind superior si gandind cu voce tare:
    -Ce dresat e Rotaru,cum il calca pe el femeia in picioare!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristi: mai ales cand ai sotie. Ti-am zis ca mai bine sa nu te-nsori?
    @Ela: cel batran era tot in halat? Rade ciob de oala sparta...

    RăspundețiȘtergere
  4. La el a fost foarte eficient dresajul cu ajutorul culorilor: maro si bleomarin sunt ale lui,albe si bej ale mele.
    Halat nu poarta.Inainte de a avea copii iesea gol-pusca din baie,acum e foarte decent.Umbla in chiloti.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: da, e binecunoscuta aceasta latura exhibitionista a celui batran. Incearca sa-l dresezi si prin semne, s-ar putea sa fii uimita de rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iarași o înțeleg perfect pe soția ta...eu am o mare problema cu prosoapele, si cele de la baie si cele de la bucatarie....Numai bine Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  7. @CCM: vorbim diseara la telefon, bineinteles ca nu am inteles nimic.
    @Alice: daca ai nevoie de prosoape noi si nefolosite, sigur gasesti la mine in dulap.

    RăspundețiȘtergere
  8. EVRIKA!!! Dupa 3 ore si 25 de minute m-am prins ce a vrut sa spuna CCM (eram la o tigara,evident).
    Se referea la blogurile tale.Se pare ca apreciaza mai mult literatura ta de incepator.Apropo,eroina ta are dereglari hormonale?
    P.S. Pe aceasta cale fac apel la CCM sa nu ne mai chinuie.Te rugaaaam fii mai explicit!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: felicitari, ai dreptate. Cand inveti omul cu figuri de stil, pleasca de pe blogul asta nu mai pare interesanta. Inca nu sunt sigur care e problema cu eroina. Daca l-am intelege din prima pe CCM, nu ar mai avea nici un farmec.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce mă bucur că am rămas fidelă blogspot. Nu suport pinguiala :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Iulia: nici eu n-o suport, dar cica face bine la ZeList :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai eu vad ca si pe blogul asta avem parte de figuri de stil - inversiuni, comparatii, epitete. Uite: "Trecut-a anul ca un nor lung pe şesuri..." Bag seama ca aici te antrenezi pentru dincolo, este?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Isis: sunt si dintr-astea, multam ca ai observat. Esti prima!
    De-atata antrenament si incordare, mi-am fracturat usor creierul...

    RăspundețiȘtergere