vineri, 1 aprilie 2011

Să mulţumim Domnului înainte de masă!



Sursa: Alice in WonderNet.

11 comentarii:

  1. @Cristi: sa fie primit ca si eu il furai de la Alice.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    ce ne mai bate joc de animale pentru a ne satisface "placerile"...
    Uneori ma gandesc, cine are mai mult creier, animalul sau omul?!
    Ma gandesc la animalele din menajeria circului, care trec prin suferinte atroce de mici, pentru a starni aplauze si satisfcatie omului dornic de "antrateiment".
    Si la multe astfel de situatii unde sapiensul isi arata superioritate si, totodata, isi satisface nevoia de divertisment.

    (iar am venit io cu "drama")
    ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andrei: tocmai ma pregateam sa-ti raspund, dar vad ca ai tras tu concluzia cu drama. Mie, filmuletele de genul astora imi sugereaza ca stapanii respectivi chiar isi iubesc animalele de casa.
    La circ nu am fost niciodata, la TV se vede atat de clar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as interzice astfel de materiale la TV

    RăspundețiȘtergere
  5. @Costin: pai si noi cu ce sa ne mai distram? Doar nu ne uitam la TV doar pe TVR Cultural.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alice: circula iutuburile astea mai repede ca gandul prin blogosfera, nu le mai tin pasul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu sa stii, in putinul timp pe care il am incerc sa vad si eu ce mai este nou!Un weekend frumos Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amin ! Si Bruno al meu isi spune rugaciunea.. "Sper sa fie carne, sper sa fie carne"

    RăspundețiȘtergere
  9. @Rares: pai cum sa nu se roage daca-l tratezi cu branza tofu ca pe vegetarieni.

    RăspundețiȘtergere