luni, 4 aprilie 2011

Numai tată să nu fii

Există trei momente de cotitură în viaţa unui părinte, momente de şoc şi groază în care îţi pare rău că te-ai lăsat convins de soţie să nu mai foloseşti prezervativul.

S-o luăm în ordinea crescătoare a vârstei copilului.

1. Coitus interruptus (3-4 ani)

Nu, nu mă refer la cea mai veche metodă de contracepţie, metodă atât de sigură încât mi-a oferit şansa la viaţă să vă pot stresa cu blogul.
E vorba de momentul în care copchilul cufundat între jucării îşi aminteşte că are mamă şi tată şi se decide, el de capul lui, să-i caute prin casă.

De preferat ar fi să folosiţi poziţia misionarului sub ogheal, dar, în caz că mămica se crede în vestul sălbatic şi oferă soţului o demonstraţie de rodeo învârtind de zor sutienul în aer, ar fi bine să încuiaţi uşa la cameră.

Prinşi asupra faptului, nu vă rămâne decât să explicaţi copilului speriat că mama urla pentru că avea o bubuţă la deget şi tata încerca din răsputeri să-i ofere primul ajutor.

2. Onania salvează România (12-13 ani)

Când îţi prinzi copchilul pentru prima oară scoţând scântei din amnar cu revista "Pentru Patrie" în faţă, trebuie să rezişti impulsului de a-i trage un toc de bătaie.

După câteva zile în care îţi limpezeşti gândurile, poti să-i explici la modul teoretic cine a fost Onan, să-i spui că procedeul folosit în exces duce la orbire temporară sau să-i faci rost de un lubrifiant să nu se mai chinuie atât.

Bineînţeles că acest moment nu se aplică aplaudacilor mei care nu au făcut aşa ceva niciodată.

3. Secretul lui Bachus (15-16 ani)

Când vine acasă pentru prima oară rangă de beat, cărat de colegii de clasă care sună la uşă şi apoi se împrăştie ca potârnichile, borât pe cămaşa pe care mă-sa i-o călcase cu dragoste, sughiţând fericit cu un zâmbet tâmp pe faţă, e de preferat să aşteptaţi până a doua zi înainte de a-i aplica cretinului o corecţie binemeritată.

Altă soluţie nu există, măcar data viitoare o să doarmă pe preş până îi mai iese băutura din cap.

P.S. Iar o să vă întrebaţi de la ce m-am luat, explicaţia vine mintenaş în articolul următor.

15 comentarii:

  1. cand eram mica, abia asteptam sa cresc mare, sa am eu copiii mei, pe care sa-i trimit dupa paine, tigari, apa!
    astept articolul urmator!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alina: E si asta un motiv bun. Eu cand eram mic, abia asteptam sa cresc mare ca sa pot fuma. Nu m-a patruns niciodata nevoia de a avea copii la randul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt tată, dar îmi doresc. Dupa aia o sa vad la faţa locului ce e de făcut. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: eu ti-am zis ca sa fii pregatit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranta stii bancul, dar nu ma pot abtine :)
    Bula se uita pe gaura cheii, in dormitorul parintilor. Apoi, dezorientat, exclama: Si cand te gandesti ca pe mine ma cearta ca bag degetul in gura!

    P.S.: Asa ca, incuiati usa, dar lasati si cheia in usa penttru a acoperi... rusinea :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anda: Uite ca nu-l stiam, multumim...

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericit ca i-am facut baiat,sotul meu mi-a marturisit ca de fapt n-a dorit niciodata fetita, deoarece il ingrozea gandul ca va trebui sa o insoteasca peste tot,si ce se facea el daca nu-l primeau in discoteca/club/pub pe motiv ca-i prea batran?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: Pune-l sa citeasca articolul, poate ii mai dispare ranjetul de satisfactie de pe fata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stand si analizand am ajuns la concluzia ca e mai bine sa ai baiat decat fatam, nu stiu de ce,....oricum, pun pariu ca voi face fata (cand va veni momentul) ca asa a fost la mine in familie, fete, fete si iar fete......Numai bine Gabi, o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. 16-25 de ani: Descoperirea si exploatarea cluburilor, discotecilor si a barurilor. Aaa..si castigarea independentei fata de parinti. Sunt pe aproape ?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alice: important e sa fie sanatos. Sa inteleg ca ai vrea baiat pentru ca toate problemele pica pe capul sotului? O sapatamana frumoasa si tie.
    @Rares: da, esti pe aproape, dar mai sapa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ioi, stai că eu am citit articolele în ordine inversă. Adică în momentul în care-mi fugeau ochii pe ăsta, ştiam deja de la ce te-ai luat. Şi hai recunoaşte că abia aştepţi celelate momente de cotitură. În cazul tău, faza cu prima băută din viaţa "lui" va fi înlocuită cu "primul prieten de care ştii" din viaţa ei. Atunci să te văd crizat. Oare o fi ca-n filme? Zic!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Silvia: nu mi-e frica, pe fiica-mea o tin legata in lanturi de calorifer de la 13 pana la 18 ani. Dupa aia ii gasesc urgent barbat cu casa si masina (sper ca Iri sa fie disponibil).

    RăspundețiȘtergere