vineri, 1 aprilie 2011

Vorbe din popor (4)

Un serial ce se respectă nu se lasă până nu vă plictiseşte.
Oricum nu prea contează asta pentru că am de gând să îl opresc numai dacă mă plictiseşte pe mine.


Gabi Lunca -Un părinte poate creşte

Sau luaţi de aici.


Nevasta fugită de-acasă vs. Tică Coţcariu sub acoperire:
- Măi Tică, tu eşti la telefon?
- Nu, fa, nu-s eu! E frate-miu, Gheorghe...

Fata de la un Bamboo de provincie vs. Jimmy la 25 de ani, ieşit la vânătoare:
- Lasă-mă, nene, în pace!

Copilul Minimax ajuns la bunici vs. iapa ce făcea pişu:
- Vai, nu vărsa laptele! O, nu!

[Urmează conţinut explicit]



Soacra vs. Chelu, văr drept cu ginerele:
- Mă cac în neamul tău!

Ion Florea vs. fratele lui, Gheorghe, după ce şi-a luat un ciocan peste degete:
- Văleu, văleu, bagă-mi' pula-n mă-ta, eu!

14 comentarii:

  1. Tareee de tot. Pacat ca Gabi Lunca s-a pocait si nu mai canta muzica lautareasca si de pahar.

    Vorbele din popor sunt ... de duh, ca sa zic asa.:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: toata lumea se pocaieste de la o anumita varsta.
    Deocamdata ne multumim cu ce ne-a lasat Gabi Lunca inainte de a trece la muzica religioasa. Mai tarziu, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee, nu. In Damaroaia, un cartier al Bucurestiului, multi tigani s-au pocait pt. interese materiale. Au niste vile de intorci avionul in curte. Si-au schimbat religia numai pt. interese materiale. Dar, fiecare cu alegerea si religia lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tot e cu continut explicit pot sa spun:m-am c**at pe mine de ras!
    Asteptam cu nerabdare episodul urmator.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: nu'sh cati bani le dau aia la pocaiti, eu as zice ca prin damaoaia e la putere fierul vechi. La puterea a cinspea!
    @Ela: deci, ** = ac ca sa inteleaca lumea. Episoadul urmator e saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai spus la un moment dat c-o sa precizezi ca numele si ispravile din scrierile tale sunt reale.Asta-i tot farmecul!
    P.S.Iar i-ai adus aminte lu' Chelu de neamul lui profund jignit!Vezi ca l-a invitat nevasta-ta la o claca de reparat gardul maine.A spus ca el se ocupa de proiect.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ela: nu mai e nevoie, ca vad ca precizezi tu de fiecare data :). Chelu e arhitect, nu aveam pe cine altcineva sa punem. E jignit profund, dar macar nu e pro-fund. Ci dimpotriva!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai stiu una de la CCA.
    Bata vs. nevasta vanata,care boceste:
    -Taci, fa proasto, ca eu jucam karate!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: bre, dar ce le mai com-bate si CCA asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. AM si eu una cu continut explicit: ”fitil-bagam, cacat-mancam”:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alice: :) cum vedeti exprimare explicita, bagati mare pentru tot poporul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hai ca m-ai facut sa rad....:)) As mai baga eu dar nu-mi mai vine:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-am preluat una dintre vorbe intr-o postare de-a mea :)
    http://saptepietre.blogspot.com/2011/04/cand-cainele-i-leu-si-vitelul-caine.html

    RăspundețiȘtergere