joi, 3 martie 2011

Handjob

De la noi, din Iaşi:



Mulţumesc, Edi!

16 comentarii:

  1. Daca lua interviul pe centura avea parte si de exemplificare cu tarif redus si multumiri pentru reclama.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: totusi, eu as prefera exemplificarea in fata Universitatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Faci ce faci si tot la ... ajungi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @CCM: barbatul e manat in viata de putere si sex. Cum putere nu am (deocamdata), ma multumesc cu sexul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu care credeam ca e manat din urma!

    RăspundețiȘtergere
  6. Saracele studente inocente!Bine ca dracusorul ala nu aluat interviuri in fata unei manastiri de maici!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim: daca ma chinui, sigur gasesc si o savarina de prin manastiri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Unele este de-a dreptul invers inteligente şi chiar n-ai ce face. Dar vorba anonimului, bine că interviul nu a fost luat în faţa vreunei mănăstiri.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Silvia: eu nu le-as injura chiar asa tare, te pierzi foarte usor in fata camerei de filmat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Individul ăsta m-a prins o dată pe stradă, încercînd să mă facă să-i intru în joc. Să vezi ce m-am pierdut în faţa camerei, la propriu. Sau poate-s eu mai nesimţită de-mi permit să întorc posteriorul şi să plec.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Silvia: good for you. Eu n-am tupeul asta, dar daca mi-o face ma postez singur pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. maiiiiiiiiii...da proaste sunt astea. Nu stiu ce-nseamna handjob???????????

    RăspundețiȘtergere
  13. da toante sunt astea...auzi martisoare handjob...chiar e tare

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim: s-ar putea sa-l practice fara sa stie exact termenul stiintific.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Elena: sigur nu suntem rude chiar daca impartim acelasi nume. Bine-ai venit pe ulita noastra.

    RăspundețiȘtergere