joi, 31 martie 2011

Se întâmplă în România

Haine ponosite pe un deţinător a două cârje format standard, cu un picior amputat de la genunchi în jos.
Omul nostru încearcă să traverseze neregulamentar o stradă îngustă cu maşini parcate pe ambele sensuri.

Se uită în stânga - nimic - şi face primul pas pe stradă.
Se uită în dreapta - vine o maşină.

Dudul se opreşte încercând să aprecieze distanţa şi apoi dă înapoi făcându-i semn maşinii să treacă.
Şoferul e încăpăţânat - opreşte maşina de tot să-l lase pe ălălaltu' să treacă.




Între timp se adună vreo zece maşini, şi din stânga şi din dreapta, ce opresc la rândul lor.
Nici un claxon, nici un motor ambalat a nerăbdare şi într-un final omul e forţat de popor să traverseze.

What the f**k?


Care credeti ca e explicatia?






21 de comentarii:

  1. @Andrei: o fi si vina mea ca am dat-o cam cotita, din categoria gandire cu premeditare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, eu am votat. Dar votul e secret si nu spun cum am votat. :)

    Dar daca respectivul era cersetor, iar el de fapt nu avea nimic la picior! Ca astia sunt dati naibii cum se prefac! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ... merita calcat pe piciorul care n-avea nimic, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: eu ma asteptam sa se opreasca intr-un colt la cersit, dar m-a surprins placut. Probabil ca avea niste treaba prin zona.
    @Andrei: doar base & boc merita asta, nu unu' necunoscut de pe strada.

    RăspundețiȘtergere
  5. Explicatia pe care am gasit-o eu:personajul fara picior ar fi trecut pe zebra ,dar aceasta lipsea cu desavarsire.Iar soferii nu s-au riscat si au ales varianta nr. 2.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: nu vreau sa te dezamagesc dar zebra era la 5 metri mai incolo. Bun asa, sa se contorizeze la sondaj.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vezi daca nu ai precizat?In cazul acesta schiopul era nesimtit, iar soferii prosti.

    RăspundețiȘtergere
  8. CCM(actual CC...)31 martie 2011 la 20:11

    E vorba de soferul de Maxi-Taxi care foloseste bordura in loc de frana?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca romanilor le este mila cand e vorba de un handicap.Daca esti intrag, te calca pe trecerea de pietoni.

    RăspundețiȘtergere
  10. andreiraduM, m-am referit la piciorul care este amputat. Pt. ca piciorul bolnav nu se amputeaza in totalitate, de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  11. @e: mda, cu cat mai multe detalii, cu atat mai multe probleme. Diavolul e in detalii.
    @Adina: o fi fost din mila? La aia cu trecerea tind sa-ti dau dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  12. @CCM: sigur nu, doar daca n-o fi fost cu masina personala...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt in trilema! Dar am votat totusi...dar vorba aceea: nu conteaza cu cine votezi, conteaza cine numara voturile:))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alice: eu numar voturile, ma simt ca base in noaptea alegerilor prezidentiale.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Costin: din partea soferilor, presupun. Vad ca toata lumea e pesimista in Romania. Chiar nu vedeti vreo luminita la capatul tunelului?

    RăspundețiȘtergere