joi, 31 martie 2011

M-am ajuns, am apărut la Cronica Cârcotaşilor!

În blogosfera noastră, îţi dai seama că eşti pe drumul cel bun când începe lumea să fure de la tine.
Ieri am avut trei orgasme blogosferice consecutive şi ţin să mulţumesc din inimă cârcotaşilor pentru această satisfacţie maximă.

Sunt cam multe coincidenţe între episodul "Fregata" din Cronica Cârcotaşilor de aseară şi articolul meu de aici.
  • Partea bună / partea proastă
  • Piraţii somalezi
  • Velele lui udrea
  • Sugestia cu motorina

Aflându-ne pe un blog de furăciuni, pare cam penibil să acuzi pe alţii de furt, novicii o să înţeleagă că hoţul strigă "Hoţii!".
Diferenţa dintre noi e că eu mă simt obligat să menţionez sursa de fiecare dată, la TV nu se face aşa ceva că e de prost gust.

Pe de-o parte, nu poţi să-ţi păzeşti articolele la fel ca ciobanul ce îşi păzeşte oile cu bâta, iar pe de altă parte nici nu ai cum să te superi ca văcarul pe sat.
Mai ales că fiică-mea de un an jumate e impresionată de bebeluşe, cu toate că încă nu poate pronunţa "cârcotaşi" - îi iese ceva gen "căcat".

La final, o sugestie pentru aceşti băieţi simpatici: data viitoare să luaţi tot articolul, în opinia mea ar fi ieşit un episod mai amuzant dacă făceaţi chestia asta de la început.

20 de comentarii:

  1. Aseara CCA a pierdut faza cu fregata(facea mancare, bineinteles).I-am povestit si s-a trantit direct in calculator,pe site-ul carcotasilor.Degeaba!Inca nu postasera nimic.
    Dimineata iar a cautat.Nimic!
    Era cat pe ce sa le scrie ceva de dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa se mentioneze si la TV sursa...Din pacate, eu n-am vazut aseara emisiunea cu pricina, dar o sa urmaresc cand vor difuza emisiunea in reluare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum, chestia asta trebuie sa fie o bucurie pt. tine. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. @e=Ela: ca de obicei, pe CCA nu-l ajuta experienta de viata din cauza ca n-are noroc. De cand s-a apucat sa faca mancare, n-are nevasta?
    @Cristi: de asta m-am grabit cu postarea, sa-si dea lumea cu parerea dupa reluarea de duminica. Bineinteles ca-s fericit, nu-ti spusei de orgasme?

    RăspundețiȘtergere
  5. In sfarsit te baga si pe tine cineva "important" in lumea blogosferei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate, pe viitor, iti vor cere ajutorul - contra cost, bineinteles! O bebelusa pentru tine si una pentru fetita :P
    Glumesc - mai sanatosi sunt banii! Cred ca si sotia ar fi mai incantata :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rares: sper sa nu ma bage altundeva!
    @Anda: tie iti ofer totul gratis daca promiti sa nu mai faci prostii.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Nu mai privesc de multa vreme acea emisiune, pentru ca-mi provoaca urticare la nivel de ... cortex!
    Nu ma mira ca au facut acest lucru.
    Si sunt convins ca muuulti alti romani ar fi capabili sa realizeze acea emisiune cu mai multa "inteligenta umoristica"!
    Da-le o "scatoalca verbala" peste bot, daca ai ocazia! O MERITA!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andrei: ma feresc sa dau in bebeluse sau in Oana, Serban are destule probleme si Gainusa e prea simpatic. N-ai cu cine, dom'le!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    pai daca te macina milostenia, treci pe la cutia milei BOR-ului!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andrei: mai bine ma duc in padure, eu nu cotizez pentru Trinitas TV.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ela http://www.youtube.com/watch?v=0RrEqCl8OGg
    @Gabi: Daca au furat de la tine, cumatrul cel alb trebuie laudat!

    RăspundețiȘtergere
  13. CCM(actual CC...)31 martie 2011 la 20:40

    Inca putin si ajungi in Manualul de Istorie.
    P.S. Dar pt asta trebuie sa-l dai jos pe Boc.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Adina: clipul nu contine prezentarea lui Gainusa. De fapt e guest post-ul Cumatrului cel Mare.
    @CCM: pai nu ziceam ca voi ajunge presedinte?

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravo tie, chiar daca te-au furat, fii bucuros! Asa este peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Alice: sa fure, nu zic nu, da' cu bun simt!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, ceva de genul: tradare, tradare dar s-o stim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am vazut secventa de la carcotasi...miroase a furaciune!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Adina: eu zic ca a inceput deja sa puta...

    RăspundețiȘtergere